استانداری ایلام

معاون توسعه

تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام نسبت به ثبت املاک و اراضی دستگاه های اجرایی در سامانه سادا

تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام  نسبت به ثبت املاک و اراضی دستگاه های اجرایی در سامانه سادا

‍ ⭕️ تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام  نسبت به ثبت املاک و اراضی دستگاه های اجرایی در سامانه سادا

📲|  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، ناصر  نجفی روز سه شنبه در نشست واگذاری اموال و اراضی مازاد دولت در راستای جزء ۲ بند (ب )تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور، افزود: پس از ثبت اطلاعات توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان،  باید ظرف دو هفته نتیجه و گزارش آن به استانداری اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای جزء ۲ بند (ب ) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ استان، مدیران باید در کوتاه ترین زمان نسبت به ثبت املاک و و اراضی دستگاه اجرایی در سامانه سادا تحت مدیریت خود اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام با بیان اینکه هیچ گونه مشکل قانونی در واگذاری ملک مذکور وجود ندارد، گفت: مدیران اداراتی که نسبت به اطلاعات تکميلی خود در سامانه املاک خود اقدام نکنند سهل انگاری آنان ترک فعل و با آنان برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد: تمامی عایدات که از واگذاری اموال دولت حاصل می شود صرف تعمیر و تجهیز ادارات و کمک به معیشت بازنشستگان خواهد بود.

 نجفی با تاکید بر حضور همه مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی استان در این جلسات، گفت: مدیرانی دستگاه های اجرایی استان که در این جلسات حضور نداشته باشند با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است