استانداری ایلام

لایروبی رودخانه ها و مسیل های شهر ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از شناسایی ۶ نقطه سیل خیز شهرستان ایلام مرکز استان  برای لایروبی و بازگشایی خبر داد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از شناسایی ۶ نقطه سیل خیز شهرستان ایلام مرکز استان  برای لایروبی و بازگشایی خبر داد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از شناسایی ۶ نقطه سیل خیز شهرستان ایلام مرکز استان  برای لایروبی و بازگشایی خبر داد که  لایروبی آنها آغاز شده است .


 "مجید بگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام " در این خصوص گفت : با توجه هشدارهای هواشناسی و احتمال بارندگی ناشی از سامانه مونسون  بازگشایی و لایروبی این مناطق که اکثریت آنها رودخانه‌های فصلی عبوری از مناطق شمال، شمال غربی و شرقی از شهر ایلام است در دستور کار قرارگرفته و از اولویت‌های اصلی  شهرداری ایلام  و منابع طبیعی خواهد بود.

بگلریان  با اشاره به اهمیت افزایش تاب آوری مناطق مسکونی در جوار مسیل ها و کانال ها در برابر سیلاب‌های محتمل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر ایلام با ۲۵۰ هزار جمعیت در کوهپایه واقع شده و هموار از بارش های شدید در معرض سیلابهای احتمالی قرار می گیرد و مجاورت اکثریت رودخانه‌های مذکوربا منازل مسکونی لازم است که دستگاههای متولی و مسئول نسبت به احداث گابیون بندی و لایروبی این مسیل ها اقدام نمایند .

وی خاطرنشان کرد : فرمانداران سایر شهر ستنانها با تشکیل ستاد پیشگیری ف هملاهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستانها با شناسایی مناطق پرخطر که تهدیدی برای شهرها و مناطق روستایی محسوب می شوند با قید فوریت نسبت به لایروبی و بازگشایی مسیل ها و کانالها اقدام مشابه بعمل آورند 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است