استانداری ایلام

‍ ‍ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:

تقویت امر به معروف و نهی از منکر سدی مستحکم در برابر هجمه فرهنگی دشمن است

تقویت امر به معروف و نهی از منکر سدی مستحکم در برابر هجمه فرهنگی دشمن است

‍ ‍ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:
‌‌❑‌ تقویت امر به معروف و نهی از منکر سدی مستحکم در برابر هجمه فرهنگی دشمن است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، ناصر  نجفی روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان افزود: دستورالعمل های وزارت کشور در خصوص امر به معروف و نهی از منکر باید به نحوه احسن اجرا شود.

 وی ادامه داد: امروزه تمرکز دشمن در حوزه فرهنگی است و تمام تلاش خود بکار گرفته  که در این حوزه بتواند به کشور ضربه بزند که تنها راه مقابله با آنان جهاد تبیین و اصلاح و تقویت فرهنگ اسلامی در جامعه است.

 وی با تاکید براینکه  ابتدا فریضه امر به معروف و نهی از منکر از درون سیستم اداری استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابع انجام گیرد، گفت: از طریق آموزش درست در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با حجاب و عفاف از اساتید مجرب دعوت به عمل آید و دوره ای با چهره های برتر برای تشویق مردم بعنوان فریضه واجب برگزار شود.

نجفی تاکید کرد: امروز دشمن سعی دارد از طریق فرهنگی نفوذ کند و وظیفه ما در جامعه این است که سدی مستحکم در برابر نفوذ دشمن باشیم و این  جز با رعایت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف در درون دستگاه های اجرایی مسیر نخواهد بود.

  وی اضافه کرد: در این راستا ۶ جلسه ۱۵ روزه در طول سه ماه در استانداری، فرمانداریها و بخشداری ها تابع برگزار خواهد شد.

🔹 لازم به ذکر است در پایان این نشست احکام اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام به اعضا اهدا شد.

🗓 | چهارشنبه ۱۲ مرداد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است