استانداری ایلام

معاون اقتصادی استانداری ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیران کل منابع طبیعی استان:

بخشی نگری در حوزه مدیریت مانع تحول و توسعه است

بخشی نگری در حوزه مدیریت مانع تحول و توسعه است

 توسعه متوازن با پشت میزنشینی میسر نمی شود 

معاون اقتصادی استانداری ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیران کل منابع طبیعی استان:
‌‌❑‌ بخشی نگری در حوزه مدیریت مانع تحول و توسعه است


📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «شهریار عباسی»، معاون اقتصادی استانداری ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیران کل منابع طبیعی استان ایلام با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، گفت: فضای استان ایلام در طی روزهای گذشته متأثر از درگذشت دانشمندی فرزانه و فرزند برومند استان ایلام بود و ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به خانواده ایشان، بازماندگان و همه مردم استان ایلام، یاد و خاطره این اندیشمند وارسته را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه به بیان ویژگی های مدیران موافق اشاره و حرکت بر مبنای برنامه راهبردی را از جمله الزامات مهم در حوزه مدیریت برشمرد و اظهار کرد: پرهیز از روزمرگی از ضرورت‌های مدیریت است.

دکتر عباسی، بخشی نگری در حوزه مدیریت را مانع تحول و توسعه دانست و افزود: بسیاری از چالش‌های مدیریتی به این حوزه بر می گردد، در حالی که باید بصورت توأمان، توسعه استان، اقتصاد و اشتغال در برنامه‌های مدیران نمود داشته باشد و مورد مغفول قرار نگیرد.

معاون استاندار ایلام با تأکید بر اینکه توسعه متوازن با پشت میزنشینی میسر نمی شود، ادامه داد: لازمه توسعه متوازن آن است که نمود کار مدیران و دستگاه‌های اجرایی در جای جای استان دیده شود.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات و اقدامات انجام گرفته در منابع طبیعی استان به خصوص در ایجاد ذخیره گاه های بلوط و صیانت از منابع طبیعی، بر سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

معاون امور جنگل های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز حفظ و صیانت از آب و خاک را رسالتی بزرگ دانست و افزود: با اقدامات اصولی و علمی در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی می‌توان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این حوزه و انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان تلاش کرد.

شعبانیان اظهار کرد: نشان توسعه یافتگی کشورها در میزان مشارکت مردم و کنشگران در موضوعات مختلف از جمله حفظ و احیای طبیعت است و باید مردم را برای حراست و حفاظت از عرصه ها پای کار آورد.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از زحمات رضا احمدی قدردانی و ابراهیم پیرزادیان به عنوان مدیر جدید اداره کل منابع طبیعی استان ایلام استان معرفی شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است