استانداری ایلام

معاون اقتصادی استانداری ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:

مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا هستند

مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا هستند

 لازمه رونق تولید، رفع موانع تولیدکنندگان است

معاون اقتصادی استانداری ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:
‌‌❑‌ مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا هستند 

📲 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، با حضور رؤسای بانک های عامل، مدیران کل مربوطه و جمعی از صاحبان واحد‌های تولیدی در استانداری ایلام برگزار شد.

دکتر شهریار عباسی در این نشست با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اقتصادی، رونق تولید است، گفت: لازمه جهش تولید، رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان است. 

وی اظهار کرد: در سلسله جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌ها را در جهت افزایش تولید و اشتغال براساس قابلیت‌ها و مزیت های نسبی را فعال کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: طرف های مقابل چه دستگاه های اجرایی و چه تولیدکنندگان مکلف به اجرای مصوبات کارگروه مصوبات این ستاد بوده و لازم اجراست مگر آنکه خلف قوانین جاری باشد.

در این جلسه صاحبان واحد تولیدی با حضور مدیران اجرایی مربوطه هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد.

در ادامه پیگیری و حل موانع و مشکلات طرح های همچون شرکت گچ ایلام، طرح گلخانه واقع در بدره، شرکت نیر شکوه غرب و طرح بتن، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است