استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت:

اگر این روزها شاهد خسارت‌های زیان‌بار سیل هستیم به دلیل این است که حریم مسیل‌ها را رعایت نکرده‌ایم و لذا همه باید به قانون و رعایت آن برگردیم.

اگر این روزها شاهد خسارت‌های زیان‌بار سیل هستیم به دلیل این است که حریم مسیل‌ها را رعایت نکرده‌ایم و لذا همه باید به قانون و رعایت آن برگردیم.

‍ ⭕️ همه باید به «قانون» برگردیم...

‌‌❑‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: اگر این روزها شاهد خسارت‌های زیان‌بار سیل هستیم به دلیل این است که حریم مسیل‌ها را رعایت نکرده‌ایم و لذا همه باید به قانون و رعایت آن برگردیم.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- سعید هژبری در نشست با معاون شهرسازی سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: بسیاری از خسارت ها و دغدغه های ما با رعایت پدافند غیر عامل رفع میشود.

وی ادامه داد: مطابق اصل ۲۱ مبحث ساختمان هر آنچه ما میسازیم باید متناسب با اصول پدافند غیر عامل باشد اما سوال اینجاست کدام یک از ما تا کنون اصل ۲۱ را رعایت کرده ایم؟

معاون استاندار ایلام وی با بیان اینکه در ساخت و سازها بایت پدافند غیر عامل رعایت کنیم تاکید کرد: وقتی یک مسیر را بلند مرتبه سازی میکنیم در مواقع بحران با مشکل مواجه می شویم رعایت پدافند غیر عامل در ساخت و سازها، نوعی مصونیت‌سازی است.

هژبری، خسارتهای سیل سال ۹۴ شهر ایلام را متاثر از عدم رعایت پدافند غیر عامل عنوان کرد و گفت: پدافند غیرعامل فرمول کم هزینه برای طرح های شهری و اجرایی در آینده است که با کمترین هزینه و بیشترین ثمر را به دنبال دارد.

معاون استاندار ایلام، پدافند غیرعامل را دارای وجوه عمرانی، اجتماعی و سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: اگر توجه نسبی به الزامات پدافند در ساخت و سازها و مسائل شهری داشته باشیم بخش زیادی از مصون سازس انجام می‌گیرد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است