استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه:

مشکلات و مسایل حوزه رسانه پیگیری می شود/ برای تقویت رسانه های استان تلاش خواهیم کرد/نقش اصحاب رسانه در زمان شیوع کرونا کم نظیر بود

مشکلات و مسایل حوزه رسانه پیگیری می شود/ برای تقویت رسانه های استان تلاش خواهیم کرد/نقش اصحاب رسانه در زمان شیوع کرونا کم نظیر بود

رسانه‌ها شکوه پیاده روی اربعین را به تصویر بکشند ... 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه: 
‌‌❑‌ مشکلات و مسایل حوزه رسانه پیگیری می شود/ برای تقویت رسانه های استان تلاش خواهیم کرد/نقش اصحاب رسانه در زمان شیوع کرونا کم نظیر بود

📲 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان گفت: هدف از ارتباط مستمر و تنگاتنگ با اصحاب رسانه شناسایی معضلات و مشکلات مردم جامعه و تلاش برای رفع این مشکلات و از سوی دیگر انعکاس خدمات دولت است که در این راستا ما هم باید مشکلات و تلاش های این قشر زحمتکش را برطرف کنیم.

وی افزود: بایست بخشی از وقت ما صرف شناسایی ظرفیت های استان باشد و در این خصوص بحث و گفت و گو شود و در این مسیر تمام دغدغه های ما بالفعل کردن ظرفیت ها و پتانسیل های استان باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به نقش رسانه و خبرنگاران از  زمان ابتدا  شیوع کرونا گفت: نقش رسانه و مطبوعات در زمان  شیوع کرونا  بسیار کم نظیر بود چراکه در آن مقطع مردم نیازمند اخبار و اطلاعات جدید در خصوص اقدامات  پیشگیرانه و درمان کرونا بودند.

وی تصریح کرد: رسانه ها در توسعه استان بسیار اثر گذار هستند که در این راستا نیازمند همدلی و هم صدایی هستیم و مرز بندی و دسته بندی ها سهم مهلکی برای جامعه است.

وی افزود: باید انتقاد و ایده ها اصحاب رسانه شنیده شود و از ظرفیت ها آنان در تمامی ابعاد توسعه استان بهره گرفته شود.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اربعین ظرفیت عظیمی برای استان ایلام است، گفت: هم در بعد فرهنگی و معنوی و هم در راستای تقویت زیرساخت ها استان باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

وی ضمن اینکه به ظرفیت های اقتصادی اربعین برای استان اشاره کرد، اضافه نمود: نگاه دولت در حوزه بهداشت و درمان، ساخت اماکن های مذهبی و زائرسرای  و حوزه زیرساخت های ایلام باید ویژه باشد.

معاون استاندار با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در حوزه اربعین گفت: برای تامین روشنایی  در ایام اربعین پست ۶۳ کیلو وات به بهره برداری رسید و تلاش داریم که پست ۲۲۰ وات ثابت در پایانه نیز ایجاد شود. 

وی در بخش دیگری سوم سخنان خود، دلیل اصلی بخش اعظمی از آسیب های اجتماعی را  مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان کرد و گفت: باید برای این مهم چاره اندیشی شود.

🔹گفتنی است در این نشست هریک از اصحاب رسانه دغدغه های استان را در موضوعات مختلف ازجمله در حوزه اربعین مطرح نمودند و برای پوشش گسترده مراسم عظیم اربعین اعلام آمادگی کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است