استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست هیات بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در امور اربعین:

دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین استفاده کنند

دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین استفاده کنند

‍ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست هیات بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در امور اربعین: 
‌‌✔️ دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین استفاده کنند

‌‌❑‌ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین بایست از تمامی ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین استفاده کنند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز سه شنبه در نشست هیات بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در خصوص کنگره اربعین، خواستار بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاه های عضو ستاد برای برگزاری باشکوه اربعین امسال شد و گفت: در بحث اربعین هر دستگاه عضو ستاد باید الزامات خود را انجام دهد و موانع پیش رو برطرف کند.

وی افزود: نشست هایی در قالب کمیته حمل و نقل برگزار و اقدامات و هماهنگی های لازم برای خدمات دهی به به زائران در این حوزه انجام شده است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: با توجه اینکه اربعین امسال در گرم ترین ماه سال برگزار می شود باید برنامه ریزی های لازم برای تامین آب به مقدار لازم، بحث اسکان زائران بطور جدی در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در ساماندهی محل های اسکان و مساجد برای استفاده و خدمات دهی به زائران، گفت: مسجد عتبات عالیات مهران بایست تا قبل از کنگره بزرگ اربعین باید تکمیل شود.

حسنی با اشاره به فضای سازی فرهنگی در خصوص اربعین گفت: هر دستگاهی که قصد نصب بنر و فضاسازی در خصوص اربعین دارد باید با مسئول کمیته فرهنگی استان در حوزه اربعین هماهنگ شود.

وی با اشاره به حضور هیات سازمان بازرسی کل کشور در ایلام  برای امور اربعین گفت: پیشگیری، تسهیل امور و خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات از مهم ترین وظایف این بازرسان است که ما هم هماهنگی لازم را برای حضور این عزیزان اتخاذ خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، کنگره اربعین را فرصتی بسیار ارزشمند به خادمی زائران عتبات عالیات عنوان کرد و گفت: در اربعین علاوه بر خدمات دهی به زائران، فرصت برای توسعه زیرساخت ها نیز مهیا خواهد شد که باید از این فرصت بهره گیریم.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است