استانداری ایلام

معاون امور عمرانی

❑‌ قرارگاه خاتم در تکمیل پل صلواتی مسیر ایلام - مهران مشارکت می کند

❑‌ قرارگاه خاتم در تکمیل پل صلواتی مسیر ایلام - مهران مشارکت می کند

‍ معاون استاندار ایلام:
‌‌❑‌ قرارگاه خاتم در تکمیل پل صلواتی مسیر ایلام - مهران مشارکت می کند

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز چهارشنبه در دیدار با مهندسان قرارگاه خاتم در خصوص تکمیل پل صلواتی افزود: در راستای تعریض مسیر هفت کیلومتر از کنجانچم تا رضا آباد مهران علاوه بر تعریض مسیر، باید نسبت به تعریض پل مسیر ها اقدام شود که یکی از این پل ها مهم، پل معروف به صلواتی است.

وی ادامه داد: پل معروف به صلواتی به ۴۵ متر دهنه باید با سازه فلزی نسبت به نصب باند دوم آن برای این مسیر استفاده شود.

مهندس هژبری تاکید کرد: به دلیل  هزینه بسیار بالای  برای تکمیل این پل، با پیگیری انجام شده از طریق قرارگاه خاتم، امروز نیروهای مهندسی این قرارگاه وارد استان شدند و از اعلام آمادگی کردند که در ساخت این پل مشارکت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اضافه کرد: مقرر شد امروز مهندسان قرارگاه خاتم از پل بازدید بازدید کنند و پل را طراحی و حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه نصب کنند.

وی گفت: اجرای کوله و فونداسیون پل شهید صلواتی توسط راهداری و ساخت عرشه و تیرها و نصب آن با سازه های فولادی توسط قرارگاه خاتم انجام خواهد شد.

هژبری با تاکید بر تسریع فعالیت های عمرانی حوزه اربعین در استان گفت: فعالیت های عمرانی راهسازی در ایام اربعین  به دلیل ایجاد گره های ترافیکی متوقف خواهد شد و باید بیشتر پروژه های راهسازی طبق زمانبندی تعیین شده باید تا قبل از اربعین به اتمام برسند.

 🗓️ | چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است