استانداری ایلام

استاندار ایلام در آئین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی شطرنج «جام آلامتو»:

ارتقاء رشته‌های ورزشی گروهی در ایلام ضروری است/امروز ورزش در مقیاس جهانی به یک صنعت تبدیل شده است

ارتقاء رشته‌های ورزشی گروهی در ایلام ضروری است/امروز ورزش در مقیاس جهانی به یک صنعت تبدیل شده است

‍ ⭕️ هزینه کردن در ورزش، سرمایه‌گذاری برای آینده است ...

استاندار ایلام در آئین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی شطرنج «جام آلامتو»:
‌‌❑‌ ارتقاء رشته‌های ورزشی گروهی در ایلام ضروری است/امروز ورزش در مقیاس جهانی به یک صنعت تبدیل شده است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز جمعه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ در آئین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج «جام آلامتو» گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران قهرمان در هتل زاگرس شهر ایلام گفت: استان ایلام امروز افتخار دارد در سالروز آزادسازی مهران قهرمان میزبان این دوره از مسابقات بین‌المللی از هفت کشور جهان در حوزه ورزش شطرنج باشد.

استاندار ایلام خطاب به شرکت‌کنندگان خارجی با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری صلح دوست و برگرفته از آموزه‌های دین اسلام است، اظهار کرد: ایران دوستدار آن است شادی را در بین همه دنیا تقسیم کند و همه مردم دنیا از رفاه و آرامش برخوردار شوند. 

وی با عنوان این مطلب که در آموزه های دینی بر تن و فکر سالم تاکید شده است، اضافه کرد: حسن و فکر یالم می‌تواند یک خانواده سالم را ایجاد کند و عقل سالم است که می‌تواند یک کشور را سالم اداره کند.

وی افزود: امروز ما ورزش را به صرف ورزش نمی‌شناسیم، امروز ورزش در مقیاس جهانی به یک صنعت تبدیل شده، به‌طوریکه تعیین کننده سیاست و اقتصاد است.

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه بودجه برای ورزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است، افزود: رویکرد ما فراهم کردن محیطی شاد و هم‌زیستی مناسب با کشورهای همسایه است و اجرای این مسابقه یک ره‌آورد خوب برای استان ایلام است.

وی در پایان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران استان در عرصه‌های مختلف گفت: ایلام در رشته‌های انفرادی پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم شاهد درخشش رشته‌های تیمی و گروهی نیز باشیم.

🔹لازم به ذکر است، مسابقات جام آلامتو با حضور ۲۲۰ شطرنج باز از ۸ کشور جهان از امروز به میزبانی ایلام آغاز شد. 

🔸گفتنی است، مسابقات بین‌المللی شطرنج جام آلامتو به‌صورت نمادین از امروز با حضور استاندار ایلام و داور گرجستانی آغاز شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است