استانداری ایلام

بازدید معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از زیرساخت های اربعین و پایانه مرزی مهران

خروج انفرادی از مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست

خروج انفرادی از مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست

 بازدید معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از زیرساخت های اربعین و پایانه مرزی مهران

معاون استاندار:
‌‌❑‌ خروج انفرادی از مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی از زیرساخت های اربعین حسینی علیه السلام در مسیر ایلام به مهران و همچنین پایانه مرزی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در حاشیه این بازدید که جمعی از مسئولان استانی وی را همراهی می کردند گفت: تکمیل تونل بهسازی مسیر ایلام به صالح آباد تا قبل از ایام اربعین انجام می شود.

وی در ادامه گفت: این تونل در ایام اربعین به صورت اضطراری در صورت لزوم مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: لاین های مسیر رفت و برگشت تقاطع صالح آباد در ایام اربعین آماده و زیر بار خواهد رفت و پیمانکار در محل پل کیلومتر ۵۵ و ۵۶ مسیر کنجان‌چم مستقر شده است و ورودی و خروجی این پل در دست اقدام است.
 
جانشین ستاد اربعین استان در ادامه از پارکینگ اربعین، ساختمان مدیریت اربعین، پایانه برکت و پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان زیرساخت های اجرا شده در این پروژه ها قرار گرفت.

حسنی با اشاره بازدید از پایانه مرزی مهران با عنوان این مطلب که خروج انفرادی از مرز به هیچ وجه امکان پذیر نیست، اضافه کرد: خروج زائران ایرانی از مرز مهران فقط در قالب کاروان های حج و زیارت میسر هست.

وی تاکید کرد: افرادی که بخواهند به صورت انفرادی وارد مرز مهران شوند امکان خروج آنها از مرز به هیچ وجه وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همچنین بر امینت کامل مرز مهران تاکید کرد و عنوان داشت: امنیت مرز مهران الحمدلله برقرار است و تردد زوار هم در قالب کاروانی روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است