استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

محور تمامی شرارت‌ها و ترورها در جهان رژیم جعلی صهیونسیتی و استکبار جهانی است

محور تمامی شرارت‌ها و ترورها در جهان رژیم جعلی صهیونسیتی و استکبار جهانی است

فاجعه هفت تیر سند گویایی برای مدعیان دروغین حقوق بشر بود

 معاون استاندار ایلام:
 ‌‌❑‌ محور تمامی شرارت‌ها و ترورها در جهان رژیم جعلی صهیونسیتی و استکبار جهانی است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی  روز سه شنبه در حاشیه آیین بزرگداشت فاجعه هفت تیر که در مصلای شهر ایلام برگزار شد، در گفتگو با صدا و سیمای مرکز ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این واقعه گفت: فاجعه هفت تیر سند گویایی برای مدعیان دروغین حقوق بشر بود.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که ۱۷ هزار نفر در کشور و ۳۳ نفر در ایلام  قربانی ترور توسط گروه های ضد انقلاب هستند، اضافه کرد: این اقدامات تروریستی و با محوریت و شرارت تمام توسط رژیم صهیونسیتی، امریکا و کشورهای وابسته با آنان انجام شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اقدام گروه تروریستی مجاهدین خلق در تاریخ ۷ تیر سال ۱۳۶۰ و شهادت شهید بهشتی و یارانش گفت: هدف آنان از این اقدام ضربه به نظام بود تا بتوانند که کشور را وارد چالش جدی کنند‌ که این هدف شوم آنان محقق نشد.

وی تصریح نمود: پس از واقعه ۷ تیر این ترورها با حمایت و طراحی جبهه استکبار ادامه یافت.

حسنی ترورهای دانشمندان کشور و سایر شخصت های سیاسی کشور را با حمایت رژیم صهیونسیتی و آمریکا نقض بارز حقوق بشر عنوان کرد و گفت: حقوق بشر بعنوان یک اهرم فشار بر ایران همواره مطرح بوده درحالی که از اوایل انقلاب تاکنون تحمیل جنگ هشت ساله و جنایت علیه بشریت توسط مدعیان حقوق به وقوع پیوست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است