استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

سرمایه گذاری بایست براساس آمایش سرزمینی صورت پذیرد

سرمایه گذاری بایست براساس آمایش سرزمینی صورت پذیرد

 سرمایه گذاری بایست براساس آمایش سرزمینی صورت پذیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
‌‌❑‌ یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم حمایت از اشتغال های خرد و خانگی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی  روز دوشنبه در جلسه طرح های اشتغالزایی بسیج نخبگان استان گفت: یکی از برنامه های خوب دولت سیزدهم حمایت از اشتغال های خرد و خانگی است که در این راستا در قالب تبصره ۱۶ به متقاضیان تسهیلات ارزان قیمت اعطا می شود.

وی در ادامه گفت: برای ایجاد اشتغالزایی خرد و خانگی  ستاد اجرایی فرمان امام ( ره )،  بهزیستی، کمیته امداد تسهیلات بسیار ارزان قیمتی ارایه می کنند.

دکتر عباسی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان بسیج استان در تمامی حوزه ها، گفت: نخبگان استان علاوه بر شناسایی چالش ها،  راهکارهای لازم را ارائه دهند.

وی عنوان کرد: میزان تسهیلات به بسیج نخبگان استان از ۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته  به  ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به در نظر گرفتن طرح آمایش سرزمینی در تمامی طرح های استان گفت: طرح آمایش سرزمینی در راستای تحقق توسعه پایدار و متعادل است و سرمایه گذاری بایست براساس آن صورت پذیرد

وی با تاکید بر ایجاد بازارچه های روستایی توسط شهرداری‌ها گفت: هر کدام از شهرداریها باید بازارچه های محصولات دامی، کشاورزی و باغی و صنایع دستی محل خود را در قالب نمایشگاه به نمایش بگذارند.

دکتر عباسی با قدردانی از نظرات اعضای بسیج نخبگان استان گفت:  تجربه نشان داده که در دوران های مختلف از زمان انقلاب تاکنون هرگاه بسیج ورود کرده گره گشای تمامی مسایل بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: در حوزه صنایع پایین دستی نیز از ظرفیت بسیج نخبگان استان نیاز است بهره گرفته شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است