استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام:

در شرایط مساوی برای تصدی مناصب مدیریتی اولویت با خانواده شهدا و ایثارگران است

در شرایط مساوی برای تصدی مناصب مدیریتی اولویت با خانواده شهدا و ایثارگران است

در خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عملگرا باشیم ...

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام:
✔️ در شرایط مساوی برای تصدی مناصب مدیریتی اولویت با خانواده شهدا و ایثارگران است


📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ناصر نجفی در نشست شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بین المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر و سه هزار شهید استان ایلام گفت: به فرموده امام ( ره ) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی در ادامه گفت: لازم است در خدمت گزاری به خانواده شهدا و ایثارگران عملگرا باشیم تا آنان در میدان عمل خدمات دولت را احساس کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه خواستار نگاه و توجه ویژه تمامی دستگاه های اجرایی استان به ایثارگران شد ‌و گفت: این قشر فداکار به دلیل جانفشانی و دفاع از نظام اسلامی بر گردن ما حق بزرگی دارند که این حق را ما باید با خدمتگزاری شایسته و تکریم آنان جبران کنیم.

وی درخصوص تبدیل وضعیت استخدامی خانواده شهدا و ایثارگران در استان گفت: در شرایط مساوی برای تصدی مناصب مدیریتی اولویت با خانواده شهدا و ایثارگران است.

نجفی در ادامه به مشاوران جدید امور ایثارگران در ادارات استان، گفت: این نیروها با برنامه ریزی مناسب و روحیه جهادی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت و بیان مطالبات و پیگیری امور ایثارگران اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در نشست های با محوریت امور ایثارگران تمامی اعضا با ارائه راهکارها و پیشنهادات ما را در خدمت رسانی شایسته به جامعه ایثارگران یاری کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: این کنگره در شأن و جایگاه ولای شهدا و ایثارگران برگزار شد و جانفشانی بسیاری از  شهدا در این کنگره عظیم برای مردم به معرض نمایش گذاشته شد که جای قدردانی دارد.

وی در پایان بر لزوم انسجام و اهتمام در خدمات رسانی شایسته به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات حوزه درمان این قشر باید در دستور کار قرار گیرد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است