استانداری ایلام

استاندار ایلام

تبریک استاندار ایلام به مناسبت هفته وحدت

تبریک استاندار ایلام به مناسبت هفته وحدت

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِيعاً و لاتَفَرَّقُوا"

ربیع، ماه وحدت است، وحدت از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت و مهربانی به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

ربیع، ماه زیبایی هاست، تجلی رحمت الهی بر هستی و کائنات و طلوع آفتاب حقیقت که از سرزمین وحی متجلی شد و جهانی را از عطر آگاهی بخش حضورش بهره مند ساخت.

در عصر حضار نیز وحدت جهان اسلام میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که لحظه ای از آن غفلت نورزید و اکنون رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسأله وحدت برای مسلمین را یک نیاز قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.

لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و همبستگی از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان است.

اینجانب ایام فرخنده؛ میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد ( ص ) و همچنین میلاد مسعود امام جعفر صادق (ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه مردم شریف و بزرگ استان ایلام که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت و همبستگی اسلامی به زیبایی نقش آفرین بوده اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان سلامتی، سعادت و سربلندی مسئلت می نمایم.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است