استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان:

تثبیت قیمت‌ها و اشباع کالاهای موردنیاز مردم در بازار اولویت مهم ستاد تنظیم بازار است/پایش، رصد و نظارت بر بازار با قدرت تداوم می یابد

تثبیت قیمت‌ها و اشباع کالاهای موردنیاز مردم در بازار اولویت مهم ستاد تنظیم بازار است/پایش، رصد و نظارت بر بازار با قدرت تداوم می یابد

‍ ⭕️ کالای مورد نیاز مردم به قدر کافی در بازار موجود است ...

استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان: 
✔️ تثبیت قیمت‌ها و اشباع کالاهای موردنیاز مردم در بازار اولویت مهم ستاد تنظیم بازار است/پایش، رصد و نظارت بر بازار با قدرت تداوم می یابد/کالاهای احتکاری و قاچاقی کشف شده در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت/مشکل قطع یارانه برخی از خانوارها به جد پیگیری می شود 

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نشست ستاد تنظیم بازار استان تثبیت قیمت‌ها و اشباع کالاهای موردنیاز مردم در بازار را اولویت مهم ستاد تنظیم بازار استان عنوان کرد و گفت: اینجا لازم است از مجموعه تلاش های شبانه روزی همه‌ی دست اندرکاران در بحث هدفمندی یارانه تشکر کنم.

وی در ادامه گفت: استان ایلام در مقایسه با سایر استان‌ها در بحث هدفمندی یارانه ها با کمترین مشکل مواجه بود که جا دارد از همه ی دستگاه‌های مرتبط و پای کار، بازرسین دستگاه‌های مختلف اجرایی، نظارتی و حاکمیتی، نیروی انتظامی و ... صدا و سیما و رسانه ها در بحث اطلاع رسانی تقدیر و تشکر نمایم. 

استاندار ایلام با بیان این که در فروشگاه‌های زنجیره ای استان کالاهای مورد نیاز مردم به قدر کافی وجود دارد و مدیران دستگاه‌های مرتبط هم در صدا و سیما حضور یافته و به شبهات موجود پاسخ داده اند، افزود: اینجا موضوعی که مهم است بحث نظارت بر بازار است که لازم است همچنان با قدرت و انرژی بیشتری دستگاه‌های مرتبط و نظارتی تداوم یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: لازم است بر قیمت فروش اجناس و قیمت ها نظارت جدی شود و هر چه سریعتر باید درج قیمت جدید بر روی کالاها صورت گیرد.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان تأکید کرد: در حال حاضر براساس سیاست کلی کشور باید هر نوع کالایی که در فروشگاه‌ها عرضه می شود با نرخ جدید باشد.

وی بیان داشت: کشف هر گونه کالا تحت عنوان کالای قاچاق و احتکاری و ... در اسرع وقت در اختیار نهادهای حمایتی و خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت قرار خواهد گرفت.
 
استاندار ایلام با اشاره به این که یارانه برخی از خانواده ها در استان قطع شده است بر پیگیری هر چه سریعتر برای رفع مشکل این خانواده ها تأکید کرد و ادامه داد: این مشکل از طریق ادارات کل کار و امور اجتماعی پیگیری می شود و محل رجوع خانواده ها اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.
 
دکتر بهرام نیا در پایان بر راه اندازی هر چه سریعتر سامانه پیامکی جهت گزارش هر گونه تخلف و  کمبود در سطح بازار تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: هر گونه مشکل و مسئله ای باید به این سامانه پیامکی اطلاع رسانی شود و مدیران مربوطه نیز موظف هستند به سرعت موضوعات پاسخ دهند و در خصوص کم‌فروشی ها و کمبودها به سرعت و به صورت میدانی ورود پیدا کنند.

🗓 | یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است