استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان دهلران:

مسکن ملی در کشور شعار طلایی دولت کار و کرامت است/ روند پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در شهرستان دهلران بسیار کند است

مسکن ملی در کشور شعار طلایی دولت کار و کرامت است/ روند پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در شهرستان دهلران بسیار کند است

‍  میلیارد تومان مصوبات سفر دو روزه استاندار ایلام به شهرستان دهلران

استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان دهلران: 
✔️ مسکن ملی در کشور شعار طلایی دولت کار و کرامت است/ روند پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در شهرستان دهلران بسیار کند است/اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پمپاژه های نیمه کاره جهاد کشاورزی/اختصاص ۲۰ میلیارد برای راههای عشایری استان/ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۰۰۰ نفر با راه اندازی ان جی ال، پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران ...

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در پایان سفر دو روزه در نشست شورای اداری شهرستان دهلران با قدردانی از تلاش همه مدیران و رسانه های استان، گفت: همه در طی سفر دو روزه تلاش کردند که از نیروهای ستادی استانداری، نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان، شورای تامین و رسانه ها قدردانی می کنم.

استاندار ایلام در ادامه گفت: در ابتدای کار دولت سیزدهم در استان ایلام، سفرهای شهرستانی برای احصا مسائل و مشکلات آغاز شد که در هر شهرستان بسته به موقعیت و پروژه ها سفر به طول می انجامد.

وی در ادامه میزان اعتبار مصوبات سفر به شهرستان دهلران را ۱۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد گفت: روال سفرهای استانی به این شکل است که مدیران کل ابتدا گزارشی از طرح ها ارائه می دهند و پس از بازدید میدانی، مصوبات در نشست شورای اداری در اختیار مردم و رسانه ها قرار می گیرد.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که حوزه جنوب ایلام قطب گردشگری است، اضافه کرد: اما در بسیاری از جهات این ظرفیت مهم مغفول مانده است که باید سرمایه گذاری در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: سهم  دهلران از نهضت ملی مسکن در طول چهار سال  یک هزار و ۱۵۳ واحد است که برای  شروع ساخت، زمین مشخص شده است.

وی افزود: برای این تعداد تاکنون ۴ هزار و سه نفر ثبت نام کرده اند که این تعداد براساس مدارک و شرایط راستی آزمایی می شوند.

نماینده عالی دولت در استان ساخت مسکن ملی را شعار طلایی دولت کار و کرامت عنوان کرد و گفت: طبق این شعار باید یک میلیون مسکن سالانه در کل کشور ساخته شود که سهم استان ایلام نیز ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است.

وی در ادامه روند پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در شهرستان دهلران را بسیار کند عنوان کرد و گفت: تاکنون چهار پروانه ساخت صادر شده است که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست چراکه امروز نیاز اصلی مردم مسکن است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است