استانداری ایلام

استاندار ایلام

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید والامقام مراد نادری

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید والامقام مراد نادری

 دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید والامقام مراد نادری

استاندار ایلام:
✔️عاقبت به خیری همه ما در گرو حرکت در مسیر شهدا است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان دهلران روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به منزل خانواده معظم شهید مراد نادری رفت و به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور معاون اقتصادی استاندار، امام جمعه و فرماندار دهلران و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در پایان سفر دو روزه به دهلران فرصت دیدار با خانواده معظم شهدا را نصیب ما کرد.

دکتر بهرام نیا با قدردانی از همراهی معاونین و مدیران اجرایی و رسانه های استان گفت: شهدای گرانقدر با نثار خون خود پرچم نظام اسلامی را به اهتزاز در آورند و امروز که بر ما و همه واجب است که یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

 وی افزود: انشاءالله پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن که امام زمان ( عج ) است سپرده خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه عاقبت بخیری را حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران دانست و گفت: فرزندان این شهید والامقام ادامه دهنده راه شهدا هستند که در آینده منشأ خدمات فراوانی برای کشور خواهند بود.

🔹گفتنی است که شهید مراد نادری اهل روستای شهید پرور بیشه دراز است و در این راستا استاندار ایلام به فرماندار دهلران دستور داد نسبت به این روستا به دلیل تقدیم شهدای زیاد در دوران دفاع مقدس توجه ویژه ای داشته باشد.

♦️ بر اساس این گزارش شهید والامقام مراد نادری متولد سال ۱۳۲۹ بوده که در اثر بمباران شیمیایی در تاریخ ۱۱/ ۱ / ۶۷ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

🗓 | جمعه ۲۳ اردیبهشت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است