استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندارایلام در پیامی فرار سیدن سال نو را تبریک گفت

استاندارایلام در پیامی فرار سیدن سال نو را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

"یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ"

بار ديگر صدای ترنم بهار، گوش جان را می نوازد و عطر دل انگيزش مشام ها را پر می كند. زمين با اذن الهی دگر بار زنده می شود و عالم هستی با جوش و خروش مضاعف خويش ستايش و تسبيح گوی دادار کردگار می شود و با سرود بهار، همنوا می گردد.

و بهار پيام‌آور تعادل و تحول است و درسايه تعادل، زندگی زيباتر، دلنوازتر و چشم نوازتر می شود. بهار يادآور رحمت، مهربانی و عظمت آن قادر متعال است که همواره مهر و محبت او به سوي بندگان و جنبندگان جاری و ساری است. و جهان هستی آينه دار خداست و بهار گوشه اي از جمال و زيبايي لايتناهي اش را پيش چشم ها مي گشاید.

سال 1398 در حالي فرا می رسد كه ملت بزرگ ايران اسلامی، انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پيش خواهد داشت.

اینک در آستانه سال جدید بر خود لازم می دانم، از همه همراهی ها و پشتيبانی های خوب و دلگرم كننده مردم فهيم استان كه با خدمتگزاران خود در دولت تدبير و اميد داشته و دارند از صمیم قلب سپاسگزاری نمایم و به همه همكاران تلاشگر اعم از مديران و كاركنان بخش های دولتی و كاركنان و فعالان بخش های عمومی و غيردولتی در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سياسی، امنيتی، انتظامی،‌ نظامی، قضايی و عموم مردم شريف و متدين كه دل در گرو سربلندی هر چه بيشتر اين مرز و بوم داشته و دارند، خدا قوتی جانانه بگويم.

اکنون افتخار دارم، فرا رسيدن بهار و نوروز 1398 كه با ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) قرين گشته و با عطر بوی آن امام همام آميخته است را به همه ملت عزيز ايران اسلامی به ويژه مردم خونگرم و سرافراز استان ایلام تبریک و شادباش گفته و برای همگان، ‌آرزوی سالی سرشار از سلامتی، نيكويی، بركت، عزت و سعادت می نمایم.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است