استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار:

دغدغه ما رفع مشکل مردم است لذا همه باید پای کار باشیم.

دغدغه ما رفع مشکل مردم است لذا همه باید پای کار باشیم.

⭕️حاکمیت قانون مبنای کار ما خواهد بود

معاون عمرانی استاندار:
🔸دغدغه ما رفع مشکل مردم است لذا همه باید پای کار باشیم.

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام سعید هژبری در نشست تعیین تکلیف معارضان کنارگذر غربی ایوان با عنوان این مطلب که همه‌ی ما وظیفه داریم تا در راستای محقق شدن شعار سال به صورت ویژه تلاش کنیم، افزود: تاکید ویژه مقام معظم رهبری بر «تولید» بیانگر اهمیت این مقوله برای کشور است.

وی لازمه تحقق «تولید» در پروژه‌های عمرانی را بهره‌برداری از آنها عنوان کرد و اظهار کرد: اگر پروژه‌ای ذر استان با مشکل روبرو است را باید با تشریک مساعی، همدلی و همفکری مشکل آن را رفع کنیم.

معاون استاندار، کنارگذر غربی ایوان را یکی از پروژه‌های اساسی استان دانست که بهره‌برداری از آن، تاثیر بسزایی در مدیریت بار ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای خواهد داشت و ادامه داد: شهرستان ایوان در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ی ترافیکی مواجه بود و یکی از مطالبات مردم این شهرستان، ایجاد کنارگذر است.
 
هژبری، با بیان اینکه بخشی از زمین‌های این پروژه تملک شده و بخش دیگری به دلیل اینکه مالکان آنها سند ندارند، با مشکل مواجه شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با تشریک مساعی و در چارچوب قانون مشکلات این پروژه را حل کنیم.

معاون استاندار ایلام گفت: افرادی که زمین آنها در مسیر کنارگذر ایوان قرار گرفته و سند تک برگ یا دفترچه‌ای دارند، موظف‌اند که سند را به نام اداره کل راه و شهرسازی انتقال دهند زیرا در صورت استنکاف مشمول ماده ۸ می‌شوند.

وی افزود: مالکانی که سند اصلاحات ارضی دارند باید انحصار وراثت داشته باشند و موافقتنامه بین خانواده و همچنین تعهد محضری داشته باشند، سپس زمین را به نام اداره کل راه و شهرسازی منتقل کنند تا مطابق قیمت کارشناسی پول زمین به آنها پرداخت شود.

هژبری با بیان اینکه برای پرداخت پول به مالکان، زمین های قولنامه ای باید اثبات مالکیت شوند، تصریح کرد: در شأن مردم ما نیست که پروژه های عمرانی را با روند قضایی پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم و همدلی مسئولان در اجرای پروژه های عمرانی بسیار با اهمیت است.

🗓 | دوشنبه ۵ اردیبهشت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است