استانداری ایلام

‍ معاون هماهنگی امور عمرانی در نشست شورای فنی استان:

اولویت اصلی دستگاهها آموزش پیمانکاران است

اولویت اصلی دستگاهها آموزش پیمانکاران است

‍ معاون هماهنگی امور عمرانی در نشست شورای فنی استان: 
اولویت اصلی دستگاهها آموزش پیمانکاران است 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی در اولین نشست شورای فنی استان خواستار افزایش سطح آگاهی و دانش نیروها خصوصات پیمانکاران پروژه های عمرانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ سعید هژبری در اولین نشست شورای فنی استان استان در سال ۱۴۰۱ با ابراز نارضایتی از عدم حضور اعضا در این نشست گفت: حضور اعضا در این جلسات الزامی و حتما باید بالاترین مقام دستگاه در این نشست حضور یابد.

وی اولویت اصلی مباحث فنی استان را افزایش سطح آگاهی ها و دانش کارفرمایان و پیمانکاران برای افزایش سطح کیفی پروژه های عمرانی اعلام کرد و افزود: اگر بحث آموزش را در اولویت قرار دهیم مطمئنا هم نحوه ی اجرای پروژه ها و کیفیت اجرای انها افزایش خواهد یافت و آشنایی با دستاوردهای روز دنیا در مباحث فنی و مهندسی می تواند اجرای پروژه های ما را با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر همراه کند.

معاون عمرانی استاندار امنیت نیروی انسانی در حین اجرای فعالیت های عمرانی را از دیگر اولویت های شورای فنی استان در سال جدید دانست و تأکید کرد: امنیت و سلامت نیروی انسانی و پرسنل جزو وظایف پیمانکاران است و در این خصوص باید کارفرایان و خصوصا اداره کل کار ، تعاون و امور اجتماعی آموزش ها و تأکیدات لازم را به کارفرما و پیمانکار ارائه دهد.

🗓 | دوشنبه ۲۹ فروردین 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است