استانداری ایلام

الیاسپوریان مدیر کل امور بانوان استانداری

اولین رویداد فوتبالی تاریخ استان در زیر نور ورزشگاه تختی با فوتبال بانوان لیگ برتر کلید خورد

اولین رویداد فوتبالی تاریخ استان در زیر نور ورزشگاه تختی با فوتبال بانوان لیگ برتر کلید خورد

اولین رویداد فوتبالی تاریخ استان در زیر نور ورزشگاه تختی با فوتبال بانوان لیگ برتر کلید خورد
برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان کشوربا حضور دو تیم پالایش گاز ایلام و تیم فوتبال بانوان استان البرز برگزار گردید. معاون توسعه ورزش بانوان عنوان کرد این اولین بار است که فوتبال چمن در استان در شب برگزار میشود. وی با اشاره به اینکه بازی فوتبال بانوان ایلام در لیگ برتر اولین بازی تاریخ استان در این شرایط بود گفت: بسیار خوشحالم که این اتفاق خوب با فوتبال بانوان آغاز شد و بر این اساس لازم میدانم به نیابت از بانوان ورزشکار از تلاشهای دکتر علی شائی مدیرکل ورزش و همراهی خانم الیاسپوریان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تشکر کنم.
معاون توسعه ورزش بانوان با ابراز رضایت از کیفیت برگزاری فوتبال بانوان در ساعاتی از شب و تلاشهایی که برای این اتفاق خوشایند انجام شده، عنوان کرد؛ با این حمایتها شاهد ارتقا ۲۲ پله ای جایگاه ورزش بانوان ایلام در آخرین ارزیابی وزارتخانه و صعود از جایگاه ۳۱ به نهم در سطح استانهای کشور بودیم.
خانم الیاس پوریان ضمن ابراز خرسندی ازبرگزاری فوتبال بانوان گفتند:  ما میخواهیم در یک چارچوب ، با حفظ کرامت انسانی، شأن و منزلت زنان گرامی را حفظ کنیم و در راستای توجه مسئولان  سعی خواهیم کرد قدم‌های مؤثری برداریم، البته نگاه فدراسیون فوتبال به زنان نگاه توسعه محور است و فوتبال زنان بخشی از فوتبال ملی است بنابراین حمایت از فوتبال زنان برای ما افتخار است. ایشان از دست اندرکاران عرصه ورزش بانوان خواستند  از تمام ابزارها و امکانات برای توسعه فوتبال زنان استفاده شود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نگردد.   
علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان نوریان مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام الیاسپوریان مدیرکل زنان و خانواده مهدیه مسئول حراست اداره ورزش و جوانان  نیک سرشت معاون توسعه ورزش بانوان ،
 و سنجابی رییس هیئت فوتبال استان از مدیران استانی حاضر در جایگاه بودند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است