استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام:

شرکت کوثر مصمم و با توان طرح های خود را در ایلام اجرا کند

شرکت کوثر مصمم و با توان طرح های خود را در ایلام اجرا کند

وی افزود: مسوولان کوثر اگر تاخیری برای اجرای این طرح ها داشته باشند مورد پذیرش ما نیست، خط قرمز ما است ، اگر یک هزار ریال از تسهیلات دریافتی در جای دیگری هزینه شود ما برخورد می کنیم.
وی افزود: 220 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های کوثر اختصاص یافته که در مرحله اول 45 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند و باید کار اجرایی طرح های خود را شروع کنند.
درویشی گفت: طرح گلخانه تمام کارهای اولیه آن انجام شده و باید نظام مهندسی ناظر فنی برای بازدید مستمر این طرح معرفی کند و این طرح با نظارت فنی به اجرا دراید.
وی در خصوص اجرای طرح های مرغ مادر و جوجه یک روزه و گاوداری نیز اظهار داشت: معارضین اجرای طرح های بزرگ که هیچ سند و مدرک قانونی در دست ندارند، آگاه باشند که سنگ افکنی آنها موجب جابجایی طرح به مناطق دیگر می شود و این افراد به عنوان مانع اشتغال به مردم منطقه معرفی می شوند.
درویشی گفت: شرکت کوثر اگر مسئولیت اجرایی دارد باید سرعت کار خود را در مناطقی همچون ایلام تسریع دهد.
وی افزود: ما از هلدینگ کوثر انتظار داریم که به عنوان یک شرکت با تجربه روند اجرای طرح ها را در کوتاهترین زمان ممکن برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و تولید انجام دهید.
مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: اکنون همه شرایط فراهم شده تا طرح های شرکت کوثر اعم از گلخانه، جوجه یک روز، پرورش مرغ مادر و گاو شیری اجرا شوند.
حیدر نعمتی اظهار داشت: باید برنامه زمانبندی از این شرکت خواسته شود و درصد پیشرفت به صورت ماهانه رصد شود.
وی ادامه داد: طرح های شرکت کوثر باید به سرعت پیش بروند تا مردم شاهد اشتغال آنها باشند.
وی افزود: اکنون چندین سال است که نشست های مکرر برای رفع مشکلات طرح ها برگزار می شود و جانمایی زمین ها طی پروسه سختی انتخاب می شود اما معارض محلی و تعلل شرکت کوثر روند اجرا را طولانی می کند.
در این نشست همچنین روند اجرای شهرک های کشاورزی و طرح های گلخانه ای و وضعیت تخصیص آب آنها نیز بررسی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است