استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در آیین تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی  دانشگاه در حل مسائل جامعه وارد شود

دانشگاه در حل مسائل جامعه وارد شود

دانشگاه در حل مسائل جامعه وارد شود

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری در این مراسم گفت: هیچ نهادی در جامعه بهتر از دانشگاه نیست و مقام استادی یکی از ارزشمندترین مقام های دنیوی است و بسیار قابل تکریم است .
وی به ظرفیت های بی نظیر استان ایلام اشاره کرد و بیان داشت: کنگره ی بزرگ اربعین و تردد زوار از استان ایلام یکی از ظرفیت های بسیار با ارزشی است که نیازمند ورود دانشگاهیان و ارائه طرح ها و ایده های نو برای اقتصادی کردن این مراسم است .
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: اربعین یک ظرفیت اجتماعی، سیاسی و الهی است که باید در کنار آن ظرفیت های اقتصادی را هم مد نظر قرار دهیم و دانشگاه باید در حوزه ی تولید محتوا، علم و فکر برای کنگره ی اربعین فعال شود.
وی به روزهای پایانی سال و نزدیکی به عید نوروز اشاره  و خاطر نشان کرد: یکی از خصایص مردم خوب ما نیکویی و خیراندیشی است و در این اوضاع اقتصادی گرفتن دست نیازمندی بسیار ارزشمند است و ان شاء الله که همه ی ما توفیق این کار را داشته باشیم .

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است