استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار

سرعت ایجاد شغل در حوزه گردشگری دو برابر سایر حوزه ها است

سرعت ایجاد شغل در حوزه گردشگری دو برابر سایر حوزه ها است

🔸معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: سرعت ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری، دو برابر سایر حوزه ها است که باید توجه ویژه ای به این حوزه شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش به اقداماتی که در حوزه تامین امنیت شهروندان و مسافران در ایام نوروز باید انجام شود اشاره کرد و گفت: پیش بینی های لازم برای تامین امنیت عمومی و کامل مردم در مسیرها و راه های مواصلاتی، درون شهرها، پارک ها، اماکن عمومی و مراکز فرهنگی، تفریحی، رفاهی و اقامتی انجام گیرد.

وی افزود: هوشیاری و تشدید اقدامات امنیتی و افزایش گشت های مراقبتی برای تامین امنیت اماکن مسکونی و محل های کسب و کار مردم در تمام نقاط استان از دیگر اقداماتی است که در ایام تعطیلات نوروز باید صورت پذیرد.

کرمی، رصد منظم بازار کالا و خدمات و نظارت جدی بر کیفیت و قیمت کالاها و نرخ خدمات را از وظایف سازمان تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد و ادامه داد: بازرسی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط مراکز عرضه مواد غذایی، رستوران های شهرها، روستاها و بین راهی اعم از نرخ و کیفیت خدمات و رعایت مسائل مربوط به بهداشت و سلامت باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی، خواستار اعمال نظارت های لازم بر مراکز بین راهی و مراکز اقامتی از طریق انجام بازرسی های مستمر شد و افزود: مساجد و اماکن بین راهی برای انجام فریضه نماز و استراحت مسافرین نوروزی باید مهیا شوند.

معاون استاندار ایلام، استقرار پایگاه های امداد و نجات در مسیرها و محورهای مواصلاتی را از وظایف هلال احمر، علوم پزشکی و اورژانس دانست و ادامه داد: فعالسازی کامل مراکز اورژانس، بیمارستان ها، داروخانه ها و مراکز درمانی برای پذیرش و ارائه خدمات درمانی به هموطنان به صورت شبانه روزی از اقداماتی است که در این ایام انجام گیرد.

معاون استاندار ایلام خواستار رفع نواقص و خرابی های احتمالی در حوزه شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات در مدت باقی مانده شد و افزود: هواشناسی استان در ایام تعطیلات نوروزی برای جلوگیری از غافلگیری مسافران نسبت به صدور اطلاعیه و اخطاریه های هواشناسی اقدام و نسبت به اطلاع رسانی تلفن گویای 134 اقدام نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با مشارکت شهرداری و جمعیت هلال احمر در اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در مدارس با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مورد نیاز برنامه ریزی لازم را به عمل آورند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است