استانداری ایلام

محمد صحرایی سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام

⭕️ روز پرکار استاندار ایلام در مرکز

⭕️ روز پرکار استاندار ایلام در مرکز

⭕️ روز پرکار استاندار ایلام در مرکز 
✍️ محمد صحرایی سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام

[ در این روزها که بار سنگین مسائل و مشکلات مختلف از تحریم و کرونا تا مسائل اقتصادی و حوادث و بلایای طبیعی و ..‌. همه و همه روزهای سختی را برای مردم رقم زده است، حضور و همراهی مسئولان دلسوز و متعهد در کنار مردم برای پیگیری خواسته ها و مطالبات آنها در این روزهای سخت یک دلگرمی و نقطه امید برای عبور از این شرایط و رسیدن به فرداهای بهتر است. ]

○ دکتر حسن بهرام نیا استانداری که دو ماه از زمان سکانداری او به عنوان نماینده عالی دولت در استان ایلام می گذرد، این روزها در تکاپوی فراوان برای پیگیری خواسته ها و مشکلات مردم استان محروم ایلام، تلاشی تمام وقت و شبانه روزی دارد. 

○ وی یک روز به قصد بازدید از وضعیت بهداشت و درمان راهی بیمارستان‌ها می شود و روزی دیگر برای خبر از قوت لایموت مردم سر به بازار و خیابان می گذارد و جهت پایش وضعیت نانوایی ها و پخت نان شخصا وارد میدان می شود و در یک حرکت انقلابی از فرمانداران می خواهد ظرف یک هفته نظارت مستمر بر وضعیت آرد و نان شهرستان، نمونه نان مصرفی مردم را با خود به جلسه آتی شورای آرد و نان و تنظیم بازار بیاورند.

○ روزی در پاسخ به ندای چند خانواده فقیر حادثه دیده، در یک روز تعطیل به مناطق محروم سفر می کند و با حضور در منزل آنها و پیگیری مشکلاتشان دل اعضای خانواده را خوشحال می کند و در یک روز پرکار دیگر پیگیر خواسته ها و مطالبات مردم استان در مرکز می شود. 

○  امروز هم استاندار ایلام بسان هفته های گذشته و در ادامه رایزنی‌های فشرده خود در مرکز، این بار در یک روز میان هفته با دیدار ها و برنامه های مختلف روزی پرکار را پشت سر می گذارد.

○ دکتر بهرام نیا در اولین برنامه خود به اتفاق نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران می رود و در دفاع از منافع استان ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه تولید بنزین پیرولیز، خواستار ایجاد دفتر مستقل نفت و گاز در استان می شود. 

○ وی در دومین برنامه در همایش استانداران سراسر کشور با موضوع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که با حضور وزرای کشور و میراث فرهنگی برگزار شد، شرکت می کند و ضمن تشریح ظرفیت ها، موانع و مشکلات استان، خواستار توجه جدی مسئولان ملی در این حوزه می شود. 

○ استاندار ایلام که سخنران ویژه این نشست مهم بود، ایلام را قطب اربعین و گردشگری کشور معرفی کرد و با ترسیم مسیر توسعه استان بر این دو محور تعیین کننده، خواستار ایجاد زیرساخت های لازم شد و راهکارهایی از جمله افزایش سقف تبصره ۱۸ توسط متولیان امر برای تشویق سرمایه گذاران در حوزه گردشگری استان ارائه داد.

○ دکتر بهرام نیا سپس در برنامه سوم خود به همراه دکتر وحیدی وزیر کشور از غرفه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بازدید نمود و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این حوزه از زبان فعالان این عرصه، بر توسعه صنعت گردشگری و رفع موانع پیش رو تاکید کرد. 

○ برنامه چهارم و مهم استاندار ایلام رونمایی از بزرگداشت ثبت زمین فوتبال شهدای چوار بود. وی در این رویداد معنوی وزیر کشور را با خود همراه ساخت و نشان داد همانطور که در دیدار هفته قبل با دست اندرکاران جشنواره ملی دقیقه ۵۵ عنوان کرده بود، بر قول خود برای ثبت و انعکاس صدای مظلومیت ایلامیان وفادار است. 

○ استاندار ایلام در برنامه پنجم خود در پی دغدغه های یک هفته گذشته در خصوص مسائل اقتصادی و وضعیت معیشت مردم عصر امروز در همایش استانداران سراسر کشور با موضوعات مختلف اقتصادی که با حضور وزیر کشور و وزیر صمت برگزار شد، نیز شرکت نمود. 

○ وی در این نشست درخصوص برنامه ریزی لازم برای کنترل و نظارت بر بازار از تولید تا مصرف از جمله کنترل اقلام مصرفی کالاهای تولیدی، رصد زنجیره توزیع تا مصرف و نظارت بر کمیت، کیفیت و قیمت‌ کالاها با رعایت حقوق عادلانه بحث و گفتگو کرد.

● مخلص کلام آنکه در کنار این سبک خاص مدیریتی در پیگیری شبانه روزی امور مربوط به استان در حوزه های مختلف، می طلبد که یک خداقوت جانانه به تلاش های خستگی ناپذیر استاندار امروز ایلام بگوئیم. وی که در این مدت کوتاه نشان داده است بر سر منافع مردم با هیچ کسی تعارف ندارد، برای رفع موانع پیش رو، وقت و زمان نمی شناسد بلکه از تمام لحظات و دقایق در امر خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را می کند.

🗓 | دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است