استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با یک خانواده کم بضاعت حادثه دید

رسانه ها منادی بیان مشکلات محرومین به مسیولان باشند/منشور دولت سیزدهم حمایت از افراد ناتوان و توانمند کردن آنها است ...

رسانه ها منادی بیان مشکلات محرومین به مسیولان باشند/منشور دولت سیزدهم حمایت از افراد ناتوان و توانمند کردن آنها است ...

استاندار ایلام در دیدار با یک خانواده کم بضاعت حادثه دیده:
⭕️ رسانه ها منادی بیان مشکلات محرومین به مسیولان باشند/منشور دولت سیزدهم حمایت از افراد ناتوان و توانمند کردن آنها است ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در سفر غیر رسمی به شهرستان ملکشاهی با یک خانواده کم بضاعت حادثه دیده دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

استاندار ایلام در این دیدار که مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند ضمن رسیدگی به مشکلات این خانواده دستورات لازم برای رسیدگی فوری صادر نمود.

وی با عنوان این مطلب که دولت سیزدهم یک دولت مردمی، در کنار مردم و برای مردم است اظهار داشت: یکی از منشورهای مهم دولت سیزدهم حمایت از افراد ناتوان و توانمند کردن آنها است.

وی افزود: در این راستا وقتی دیشب ساعت ۷ متوجه مشکل این خانواده شدم، حقیقتا بسیار ناراحت و متاثر گشتم و بلافاصله با مدیران ذی ربط هماهنگی نمودم که امروز برای عیادت و دلجویی و همراهی خدمت برسیم.

دکتر بهرام نیا ضمن تاکید بر این مهم که در همه شرایط به ویژه سختی ها در کنار مردم هستیم، گفت: امروز در آستانه دهه مبارک فجر هستیم و در این فضای معنوی و مقدس نگاه دولت و نظام رفع مشکلات به ویژه افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه است.

وی در ادامه گفت: اینجا از همه مردم و به ویژه رسانه ها می خواهم که صدای محرومینی باشند که از دید ما پنهان هستند تا در جهت پیگیری و رفع مسائل و مشکلات آنان اقدامات لازم انجام دهیم.

♦️ گفتنی است که در پایان این دیدار نماینده عالی دولت به مسئولان ذیرربط استانی و شهرستانی دستور داد تا مسائل و مشکلات این خانواده کم بضاعت که یکی از اعضای آن در اثر حادثه تصادف در کما است را با قید فوریت پیگیری و حل و فصل نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است