استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با خانواده عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی:

عزم دولت سیزدهم برای توانمند سازی افراد ضعیت و کم بضاعت جامعه جدی است

عزم دولت سیزدهم برای توانمند سازی افراد ضعیت و کم بضاعت جامعه جدی است

⭕️ یکی از میثاق نامه های مهم دولت سیزدهم حضور در کنار مردم است

استاندار ایلام در دیدار با خانواده عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی:
✔️ عزم دولت سیزدهم برای توانمند سازی افراد ضعیت و کم بضاعت جامعه جدی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا که در یک سفر غیر رسمی امروز جمعه ۸ بهمن ماه به شهرستان ملکشاهی رفته است بعد از دیدار با دو خانواده کم بضاعت حادثه دیده و گرفتار مالی، اینبار با خانواده ذوالفقار فرضی عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی رفت و دستور رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات آنان را صادر نمود.

وی با عنوان این مطلب که به محض باخبر شدن از حادثه دستورات لازم به متولیان امر داده شده است، گفت: امروز هم آمده ایم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این خانواده قرار بگیریم.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار ساماندهی چرای دام عشایر در مناطق امن شد و گفت: از مسئولان پاکسازی مناطق مرزی نیز می خواهیم ضمن پایش دوباره منطقه باعث آرامش خاطر زندگی عشایر مرزنشین استان باشند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از این حادثه اظهار داشت: تا پایان درمان فرزندان و رفع مشکلات در کنار این خانواده هستیم.
 
استاندار ایلام در ادامه دستور داد یک وام قرض الحسنه برای جبران خسارت و ترمیم مشکلات در اختیار این خانواده عشایری قرار گیرد.

دکتر بهرام نیا در پایان یکی از میثاق نامه های دولت سیزدهم حضور در کنار مردم به ویژه افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه عنوان کرد و گفت: خیلی از موضوعات خاص شاید از دید ما پنهان باشد اما من از رسانه ها و کنشگران این حوزه می خواهم که این مسائل را برای پیگیری انتقال دهند تا انشاالله به موقع به وضعیت افراد ضعیف رسیدگی شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است