استانداری ایلام

استاندار ایلام در مراسم تکریم و معارفه فرماندار دره شهر:

آینده شهرستان دره شهر را روشن می بینم/فرماندار جدید زمینه مشارکت همگانی در توسعه شهرستان را فراهم نماید

آینده شهرستان دره شهر را روشن می بینم/فرماندار جدید زمینه مشارکت همگانی در توسعه شهرستان را فراهم نماید

⭕️ فرصت خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سعادت است ...

استاندار ایلام در مراسم تکریم و معارفه فرماندار دره شهر:
 📎 آینده شهرستان دره شهر را روشن می بینم/فرماندار جدید زمینه مشارکت همگانی در توسعه شهرستان را فراهم نماید

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در نشست شورای اداری دره شهر که با موضوع تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد ضمن گرامی داشت پیشاپیش دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک سعادت بزرگ خواند و گفت: این توفیق خدمتگزاری برای هر مسئولی کوتاه است و بایست از تمام لحظات و دقایق آن به نحو شایسته ای در خدمت صادقانه به مردم استفاده کرد و در این رویکرد تغییر مدیران صرفا باعث دست به دست شدن این فرصت خدمتگزاری می شود.

وی در ادامه ماه بهمن و دهه مبارک فجر را نماد وحدت و اتحاد ملت بزرگ ایران علیه ظلم و ستم و استبداد شاهنشاهی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی خواند و گفت: این دهه مصداق بارز آیه شریفه وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا است.

استاندار ایلام در ادامه شرایط امروز کشور را نیازمند وحدت و همدلی بیش از پیش عنوان کرد و گفت: در هرکاری همراهی و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان باشد قطعا در آن موفق خواهیم بود و امروز انشاءالله با حضور امام جمعه محترم شهرستان و نماینده عالی دولت در شهرستان و دیگر مسئولان دلسوز نظام شاهد تحقق این امر مهم خواهیم بود.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به بازدید از طرح ها و پروژه های شهرستان خاطر نشان ساخت: شهرستان دره شهر مردم ولایت مدار و شهیدپروری دارد و کار کردن برای این مردمان شریف به نوعی عبادت است.

وی در ادامه آینده شهرستان دره شهر را با ظرفیت های مهم و منحصر به فرد روشن دانست و افزود: در بازدید های صورت گرفته از نزدیک در جریان روند طرح ها و پروژه های مهم شهرستان قرار گرفتیم و تصمیمات مقتضی در جهت رفع موانع پیش رو اتخاذ گردید.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به پروژه ایستگاه پمپاژ روستای چم ژاب گفت: بهره‌برداری از این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان موجب می شود ۱۷۳۰ هکتار از زمین های کشاورزی این منطقه آبی شود.

وی در ادامه از پروژه مهم کبیرکوه بعنوان یک طرح کم نظیر در کشور یاد کرد و گفت: در این راستا علاوه بر اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶، مقر شد از طرق مختلف از جمله صندوق وزارت راه و شهرسازی مسئله تأمین اعتبار این پروژه مهم با جدیت پیگیری شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه ضمن تقدیر از زحمات محمدنژاد فرماندار سابق دره شهر برای آقای طاهری فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: از فرماندار جدید که از فرزندان این دیار و آشنا به مسائل و ظرفیت های منطقه هستند می خواهم با وحدت و همدلی و حضور در بین مردم و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در حوزه نیروی انسانی و خدادادی این منطقه و با مشارکت و همراهی نخبگان زمینه توسعه بیش از پیش شهرستان را فراهم سازند.

🔸 در ادامه این نشست محمد نژاد فرماندار پیشین شهرستان ضمن تشکر از تمامی افرادی که در طول دوران خدمت همکاری لازم را داشته اند برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

🔹 سپس در ادامه هوشنگ طاهری فرماندار جدید شهرستان دره شهر ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد که جواب این اعتماد را با خدمت صادقانه به مردم ادا نماید.

♦️ بر اساس این گزارش در پایان نشست شورای اداری توسط استاندار ایلام از زحمات کیانوش محمد نژاد فرماندار پیشین درشهر تقدیر شد و هوشنگ طاهری بعنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی گردید.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است