استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از تونل کبیرکوه:

در اجرای پروژه تونل کبیرکوه هم مدیریت زمان و هم مدیریت اقتصادی لحاظ شده است

در اجرای پروژه تونل کبیرکوه هم مدیریت زمان و هم مدیریت اقتصادی لحاظ شده است

⭕️ اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه

استاندار ایلام در بازدید از تونل کبیرکوه:
✔️ در اجرای پروژه تونل کبیرکوه هم مدیریت زمان و هم مدیریت اقتصادی لحاظ شده است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  دکتر حسن بهرام نیا در جریان سفر به شهرستان دره شهر از تونل کبیرکوه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه مهم قرار گرفت.

استاندار ایلام در این بازدید که معاونین استاندار، جمعی از مدیران کل و فرماندار و مسئولین شهرستان دره شهر و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند ضمن تشکر از همه آنها به ویژه اصحاب رسانه به خاطر همراهی قابل تقدیر خود در آستانه دهه مبارک فجر اظهار داشت: همچنین لازم است از تمامی عوامل و دست اندرکاران در انجام این پروژه عظیم از پیمانکاران و مجموعه راه و شهرسازی استان گرفته تا تمامی عوامل درگیر در پروژه ازجمله مدیران قبلی و دولت های قبلی تا تک تک کارگران که به هر صورت پشتیبانی کرده اند تشکر نمایم.

وی افزود: البته تمامی دستاوردها و خدمات در هر دولتی عملکرد نظام هست و همه ما سرباز این نظام و در خدمت مردم هستیم.

دکتر بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که خدمت صادقانه در خاطر مردم می ماند، اضافه کرد: قطعا ابراز خشنودی مردم از عملکرد مسئولان در همه صحنه ها از جمله در این پروژه رضایت خداوند را نیز در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای این تونل هم مدیریت زمان و هم مدیریت اقتصادی لحاظ شده است، خاطرنشان ساخت: اجرای این پروژه عظیم علاوه بر کاهش خطرات، هزینه و استهلاک خودرو، مسیر یک ساعت و ۱۰ دقیقه ای را به یک ربع کاهش می دهد و قطعا این مهم رضایت خاطر مردمی را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان درپایان خواستار تسریع در اتمام این پروژه مهم شد و گفت: اخیرا با استفاده از ماده ۵۶ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات برای اتمام این پروژه اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین لازم است از تمام ظرفیت های موجود از جمله از طریق اعتبارات صندوق وزارت راه و شهرسازی برای اتمام هرچه زودتر این پروژه مهم استفاده کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است