استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری:

با حمایت استاندارد در صادرات محصولات، موجب بهره مندی مردم استان از منافع اقتصادی باشیم

با حمایت استاندارد در صادرات محصولات، موجب بهره مندی مردم استان از منافع اقتصادی باشیم

⭕️ ‍ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری:

با حمایت استاندارد در صادرات محصولات، موجب بهره مندی مردم استان از منافع اقتصادی باشیم

🔸نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بر لزوم حمایت از فعالیت های استاندارد برای بهره مندی جامعه از منافع آن تاکید کرد.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس نجفی در دیدار با خانم همتی مدیرکل استاندارد   ضمن تشکر و قدردانی از زحمات، پیگیری ها و فعالیت های اداره کل استاندارد استان، گفت: بر این باور معتقدیم که برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های استاندارد به بهترین نحو ممکن، باید از تمامی اقدامات و فعالیت‌های قانونی استاندارد، نهایت حمایت و پشتیبانی را داشته باشیم تا تمامی آحاد جامعه از منافع استانداردسازی بهره مند شوند.

🔸وی با اشاره به حیاتی بودن نقش استاندارد در جامعه افزود: اداره کل استاندارد باید با اعمال قانون و نظارت دقیق بر  واحدهای تولیدی و خدماتی، موجبات اعتماد مردم به علامت استاندارد را فراهم کند.

🔸وی با اشاره به اینکه خط قرمز استاندارد باید کیفیت باشد افزود: در جاهایی که کیفیت رعایت شود ما شاهد کاهش مشکلات مردم در تمامی زمینه ها خواهیم بود.

🔸نجفی در پایان ضمن حمایت و همکاری استانداری و سایر دستگاه های مرتبط مبنی بر حل مشکلات مربوط به حوزه استاندارد در استان تاکید کرد: با توجه به تأثیر مرز مهران در اقتصاد و معیشت استان، امیدواریم با نقش پررنگ استاندارد در حمایت از صادرات محصولات، شکوفایی اقتصاد و افزایش صادرات و بهره مندی مردم را فراهم نمایید.

🔸همتی مدیر کل استاندارد استان نیز با بیا اینکه؛ تولید و ارایه خدمات بدون توجه به کیفیت و استاندارد، برای اقتصاد کشور آسیب جدی است و بایستی با ارایه راه حل های کاربردی، اقتصادی پویا را در کشور و استان ایجاد کرد تا بتوان به مولفه های مهم اقتصادی دست یافت.

🔸در پایان این دیدار همتی، به اهمیت استاندارد و لزوم توجه واحدهای تولیدی به استاندارد و کیفیت اشاره نمود و بیان کرد: استاندارد نقطه عطف پایداری اقتصادی و کلید ورود به بازارهای جهانی است و امیدواریم تمامی دستگاه های اجرایی استان با تعاملی سازنده زمینه هم افزایی در تولیدات و خدمات استاندارد در استان را فراهم کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است