استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ستاد مدیریت مقابله با کرونا :

افزایش آمار مبتلایان به کرونا یک هشدار است/فرمانداران بر رعایت پروتکل ها و زدن دز سوم واکسن نظارت کنند/

افزایش آمار مبتلایان به کرونا یک هشدار است/فرمانداران بر رعایت پروتکل ها و زدن دز سوم واکسن نظارت کنند/

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ستاد مدیریت مقابله با کرونا : 
📎 افزایش آمار مبتلایان به کرونا یک هشدار است/فرمانداران بر رعایت پروتکل ها و زدن دز سوم واکسن نظارت کنند/میزان واکسیناسیون در برخی از شهرستان ها و برخی روستاها رضایت بخش نیست ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ محمد سبحان حسنی در ستاد مدیریت  کرونا روز شنبه دوم بهمن ماه برگزار شد از افزایش میزان مبتلایان به کرونا خبر داد و از فرمانداران خواست تا بر رعایت پروتکل‌ها و زدن واکسن نظارت داشته باشند و از میزان واکسیناسیون در برخی از شهرستانها ابراز نارضایتی کرد، گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به سویه جدید کرونا در کشور این روند افزایشی زنگ های خطر را به صدا در می آورد ما در هفته گذشته دو مورد فوتی و امروز نیز یک مورد فوتی داشتیم و این یک هشدار است.

وی با ابراز نارضایتی از میزان تزریق واکسن در برخی از نقاط شهری و روستایی از فرمانداران خواست تا بر واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کنند.

معاون سیاسی استاندار بر ضرورت اغنا سازی افکار عمومی و حضور میدانی همکاران دانشگاه علوم پزشکی در مناطق روستایی جهت واکسیناسیون افراد تاکید کرد و افزود: همکاران دانشگاه علوم پزشکی با مراجعه به روستاها و جاهایی که افراد کمتر تمایل  و دسترسی به واکسیناسیون دارند در این خصوص فرهنگ سازی نمایند.

 وی تاکید کرد: ‌ممکن است در هفته ی آینده روند روبه افزایش یا حتی یک  پیک داشته باشیم و نباید مسائل را ساده انگاری کنیم و  مدیران دستگاهها و مسئولین پرسنل خود را برای زدن دوز سوم واکسن ترغیب نمایند.

حسنی گفت: بانک ها باید در زمینه نصب سیستم  تهویه مناسب در شعب مربوطه با استفاده از منابع مالی در اختیار اقدامات لازم را به عمل آورند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است