استانداری ایلام

سرپرست معاون عمرانی استانداری ایلام:

برای توسعه استان نیاز به وحدت و همدلی بیش از پیش داریم

برای توسعه استان نیاز به وحدت و همدلی بیش از پیش داریم

سرپرست معاون عمرانی استانداری ایلام:
 ⭕️ برای توسعه استان نیاز به وحدت و همدلی بیش از پیش داریم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، هژبری در نشست شورای اداری استان گفت: از حسن اعتمادی که به بنده شد تشکر می کنم و خدا را شاکرم که توفیق خدمتگذاری به مردم ایلام را به من دادند تا قدردان این مردمان بزرگ باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: به آقای دکتر کرمی خداقوت می گویم و قطعا از تجربیات خوب ایشان بهره خواهم گرفت و در چهارچوب سیاست های ریاست جمهوری نگرش به حوزه ی عمرانی و خدمت صادقانه و جهادی برای مردم گام بر خواهم داشت.

سرپرست جدید امور عمرانی استاندار با بیان اینکه برای توسعه عمرانی در استان نیاز به همدلی و هم افزایی در ببن مجموعه مسئولان نیاز است گفت:  تکمیل پرژه های نیمه تمام در اولویت قرار خواهد گرفت و طبیعتا در هر شهرستانی که پروژه ی نیمه تمام داشته باشیم پیگیری خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: مصوبات سفر ریاست جمهوری به جد در دستور کار قرار خواهد گرفت  و جذب اعتبارات و اوراق خزانه هم مورد توجه قرار خواهیم داد.

سرپرست امور عمرانی استاندار با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن  یکی از طرح های مهم دولت سیزدهم است، گفت: با توجه به گزارشاتی که وجود دارد اقدامات خوبی برای اجرای این طرح در سطح استان انجام گرفته که باید تداوم یابد.

وی در ادامه به برگزاری کنگره اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی به عنوان یک فرصت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای استان محسوب می شود و این موضوع  بسیار حائز اهمیت است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

هژبری توجه به طرح آمایش سرزمینی استان را ضروری دانست و گفت: طرح های عمرانی بایست با این سند بالادستی همخوانی داشته باشد.

وی در پایان خواستار ایجاد توازن اعتبارات در استان شد و گفت: باید توازن در توزیع و تخصیص و تعریف اعتبارات رعایت شود و توسعه هر استان منوط به توازن در بخش های مختلف است چراکه بخشی نگری به استان آسیب خواهد رساند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است