استانداری ایلام

معاون سابق عمرانی استاندار ایلام:

توسعه استان در گرو توسعه نیروی انسانی مبتنی بر تخصص و تعهد است

توسعه استان در گرو توسعه نیروی انسانی مبتنی بر تخصص و تعهد است

معاون سابق عمرانی استاندار ایلام:
⭕️ توسعه استان در گرو توسعه نیروی انسانی مبتنی بر تخصص و تعهد است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر احمد کرمی در جلسه تکریم و معارفه معاون امور عمرانی استانداری گفت: یکی از امتیازات نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر نظام ها  این است که دوران مسئولیت فرصت مناسبی برای خدمت به مردم و ذخیره ای برای آخرت است.

وی در ادامه گفت: نمی خواهم عملکردحوزه عمرانی را  بیان کنم و قضاوت آن را به مردم می سپارم اما بنده طی سلسله مراتب اداری همه سطوح را طی کردم و در دو مقطع معاون عمرانی بود وهمواره تلاش کرده ام  تا در این دوره ها با استفاده از ظرفیت نخبگان و توان خود در طول دوران مدیریت صرفا با نگاه اجرایی به دنبال توسعه استان باشم و همواره قانون مداری با رعایت اصل اخلاقمداری در سر لوحه کارم بوده است.

کرمی در ادامه گفت: سعی کنیم اگر در جایگاهی قرار گرفتیم اول ظرفیت آن جایگاه را در خود ایجاد کنیم؛ چرا که اگر غیر از این باشد، باعث آسیب به خود و مانع توسعه استان خواهد شد.

معاون پیشین عمرانی استانداری ایلام بیان داشت: با وجود بحران های مختلف و گنگره عظیم اربعین حسینی (ع)  سعی کردم خادم مردم و افتخار خادمی زوار اربعین به عنوان رئیس قرار گاه باشم و این موضوع  از بهترین دوران خدمتی بنده محسوب می شود.

وی در پایان ضمن تبریک به آقای هژبری معاون عمرانی جدید استان، گفت: از نماینده محترم ولی فقیه در استان و استانداران سابق که بر اساس فرمایش خودشان به تخصص و تجربه بنده اعتماد کردند تشکر می کنم و از تمام مردم، مدیران، همکاران سخت کوشم در حوزه معاونت عمرانی و اعضای خانواده ام حلالیت می طلبم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است