استانداری ایلام

تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام انجام گرفت

تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام انجام گرفت

تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام انجام گرفت

⭕️ تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام انجام گرفت

[ در مراسمی از زحمات آقای نیکوکار تقدیر شد و آقای صحرایی به عنوان مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل و معاون مدیرکل حوزه استاندار معرفی گردید ...]

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، با حضور آقای رحیمی پناه مدیرکل حوزه استاندار مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام برگزار شد.

آقای رحیمی پناه در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های خوب آقای نیکوکار مدیر سابق روابط عمومی برای آقای صحرایی مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد و خواستار ایجاد هم افزایی در تعامل با رسانه ها در حوزه روابط عمومی استان شد.

وی در خصوص نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی تا آنجا مهم و دارای اهمیت است که عملکرد این حوزه هم می تواند یک سازمان را به اوج برساند و هم باعث سقوط آن شود.

آقای نیکوکار مدیر سابق روابط عمومی استانداری ایلام در ادامه این نشست ضمن تشکر از همراهی رسانه ها و مجموعه عوامل روابط عمومی در طی دوران خدمت خود گفت: لازم می دانم از همه‌ی استاندارانی که با آنها کار کرده ام تقدیر  نمایم و در پایان برای مدیر جدید روابط عمومی آرزوی موفقیت داشته باشم.

در ادامه مراسم آقای صحرایی مدیر جدید روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار ایلام، خواستار تعامل و کمک اصحاب رسانه به این حوزه شد و گفت: درب اتاق روابط عمومی به روی همه رسانه ها باز است و در این مجال از همه خبرنگاران و اصحاب قلم استمداد می طلبم.

وی با عنوان این مطلب که روابط عمومی خانه مردم است گفت: روابط عمومی در عین این که بایست زبان گویای مدیران و مسئولان در بیان گزارش عملکرد و پاسخگویی به مردم باشد لازم است گوش‌ شنوایی برای شنیدن انتقادات در حوزه رسانه نیز داشته باشد.

در ادامه آقای صحرایی خود را از خانواده بزرگ رسانه معرفی کرد و گفت: بنده افتخار این را داشته ام در حوزه نویسندگی سالیان سال قلم بزنم و حاصل این موضوع چاپ و نشر چند کتاب در حوزه های مختلف بوده است. 

وی درپایان ابراز امیدواری کرد که دوره ای جدید و پویا در حوزه روابط عمومی شروع شده است گفت: همین جا در آغاز کار دست نیاز خود را به طرف رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان دراز می کنم و از همه دلسوزان در این عرصه دعوت به همکاری می نمایم.

🔸 در پایان این مراسم از زحمات آقای نیکوکار در طول دوره مدیریت روابط عمومی تقدیر بعمل آمد و آقای صحرایی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل و معاون مدیرکل حوزه استاندار معرفی گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است