استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

اجرای پویش سراسری اهدای خون بانوی ایرانی

اجرای پویش سراسری اهدای خون بانوی ایرانی

اجرای پویش سراسری اهدای خون بانوی ایرانی
دکتر اکبری دهبالایی مدیر کل انتقال خون استان ایلام در نشست با  خانم شیرخانی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام از مشارکت هر چه بیشتر بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان برای اهدای خون خبر داد و گفت: پویش اهدای خون بانوی ایرانی از دوم تا هشتم بهمن ماه برگزار می شود.
دکتر اکبری دهبالایی ضمن تقدیر از حضور بانوان در امر خداپسندانه و نوع دوستانه اهدای خون اظهار کرد: افزایش حضور بانوان برای اهدای خون یکی از مهم ترین برنامه های این اداره کل در استان ایلام است.
وی با بیان اینکه معتقدیم فرهنگ سازی برای اهدای خون باید از خانواده ها آغاز شود، ادامه داد: تاثیرپذیری فرزندان از مادران در خانواده می تواند زمینه ساز این فرهنگ خداپسندانه شود.
اکبری دهبالایی به اجرای پویش سراسری 《اهدای خون بانوی ایرانی》 با شعار هر خانه یک پایگاه اهدای خون از دوم تا هشتم بهمن ماه امسال اشاره و افزود: این پویش برای مشارکت هرچه بیشتر بانوان در امر اهدای خون در نظر گرفته شده است که امیدواریم شاهد حضور پررنگ بانوان استان در این زمینه باشیم. 
سرکار خانم شیرخانی مدیرکل امور زنان و خانواده نیز ضمن استقبال از طرح پویش سراسری اهدای خون بانوی ایرانی  با تاکید بر اینکه با اطلاع رسانی دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام شاهد حضور هرچه بیشتر بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان برای اهدای خون باشیم.
ایشان گفتند : بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان تا پایان سال جاری اهدای خون خواهند داشت  و رابطین انتقال خون در ادارات استان برای برگزاری برنامه ها و کلاس های آموزشی برنامه ریزی لازم را انجام می دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است