استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع  در دیدار با مدیران دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد در ایجاد رشته های جدید، کاربردی و اشتغال زا فعال شود

دانشگاه آزاد در ایجاد رشته های جدید، کاربردی و اشتغال زا فعال شود

معاون توسعه مدیریت و منابع  در دیدار با مدیران دانشگاه آزاد: 

دانشگاه آزاد در ایجاد رشته های جدید، کاربردی و اشتغال زا فعال شود 
معاون توسعه مدیریت و منابع در دیدار با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام خواستار ارائه رشته های جدید و آموزش های کاربردی و صنعتی برای اشتغال جوانان شد . 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ ناصر نجفی شنبه 18 دی ماه  در دیدار با رئیس ، معاونین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام  با بیان این که دانشگاه آزاد باید باید به سمت ایجاد رشته های جدید کاربردی و اشتغال زا باشد گفت: ایجاد رشته هایی در حوزه ی نفت و گاز در استان  می تواند اشتغال بسیار خوبی ایجادکرده و صنایع پایین دستی حوزه ی پتروشیمی و نفت و گاز  را در استان فعال کند.
وی همچنین به بحث ارائه آموزش های کاربردی و کیفی در دانشگاه اشاره داشت و افزود: افزایش کیفیت آموزش و بهبود وضعیت فارغ التحصیلان در دانشگاه می تواند مشکل اشتغال استان را برطرف کند که دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه رسالت خطیری بر عهده دارد . 
معاون استاندار ایلام بر لزوم توجه به مشکلات مختلفی که در بحث اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد تأکید کرد و خاطر نشان ساخت : دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در خصوص رفع این مشکلات و ارتباط قوی تر با صنعت و فعالیت های اقتصادی و دانش بنیان اقدامات موثری داشته باشد و می توانیم از ظرفیت های دانشگاه آزاد برای ایجاد ثروت در استان استفاده کنیم . 
وی با تأکید بر ساماندهی بحث پژوهش در استان ابراز داشت: انتظار می رود خروجی مطالعات و پژوهش ها در استان به صورت کاربردی و برای رفع مشکلات مردم مورد استفاده قرار گیرد نه این که در کتابخانه ها نگهداری شود . 
ناصر نجفی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه ی دانشگاه آزاد در استقبال از خانواده شهید گمنامی که شناسایی شده بود بیان داشت: دانشگاه علاوه بر بحث های تخصصی می تواند در زمینه فرهنگی هم فعالیت های مهمی داشته باشد . 
وی با اشاره به ظرفیت های تخصصی دانشگاه آزاد در برگزاری دوره های آموزشی اضافه کرد: در برگزاری دوره های تخصصی آموزشی و علمی می بایست از ظرفیت های بالای این دانشگاه در دستگاههای اجرایی استفاده شود .

🗓 | شنبه  ۱۸ دی ماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است