استانداری ایلام

پیگیری های استاندار ایلام در خصوص بودجه ۱۴۰۱

استاندار ایلام در دیدار با معاونین سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیر جذب اعتبارات ۱۴۰۱  استان شد

استاندار ایلام در دیدار با معاونین سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیر جذب اعتبارات ۱۴۰۱  استان شد

⚡️پیگیری های استاندار ایلام در خصوص بودجه ۱۴۰۱

استاندار ایلام در دیدار با معاونین سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیر جذب اعتبارات ۱۴۰۱  استان شد

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛  حسن بهرام نیا به همراه  نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران کل راه و شهرسازی و امور آب استان با معاونین و روسای سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور پیگیری بودجه استان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ استان دیدار کرد. 

⭕️دکتر بهرام نیا در دیدار با دکتر پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن ارائه گزارشی از قابلیت ها و توانمندی های استان در حوزه های مختلف، استان ایلام را استانی با قابلیت های ویژه برای توسعه عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر دولتمردان و اختصاص اعتبارات لازم در این خصوص شد.

وی با اشاره به رشادتها و ایثارگری های مردم استان در دوران دفاع مقدس و پاسداری از ۴۲۵ کیلومتر مرز مشترک با عراق و بیان اینکه مردم ایلام دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند، گفت: اکنون فرصتی فراهم شده تا با افزایش اعتبارات استان بخشی از عقب ماندگی های استان در زمان جنگ تحمیلی جبران شود.

⭕️استاندار ایلام در ادامه پیگیری ها در سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با دکتر عدل معاون امور زیر بنایی و تولیدی ضمن تاکید بر بالفعل کردن ظرفیت‌ها و پروژه‌های کلان استان به ویژه در حوزه آب و خاک و راه‌های ارتباطی خاصه ایلام -حمیل، مهران- دهلران اندیمشک و تونل کبیر کوه، اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور، خواستار افزایش اعتبارات طرح ها و پروژه های مهم این حوزه ها شد. 

وی افزود: در حوزه آب و خاک و آبرسانی به شهرها پروژه های مهمی در دست اقدام است که نیازمند تأمین اعتبارات ویژه برای تسریع در روند احداث است.

دکتر بهرام نیا همچنین با اشاره به طرح‌های آبرسانی به شهرهای ایلام، ملکشاهی و ایوان، بر ضرورت توجه بیشتر، تسریع در عملیات اجرایی و اختصاص اعتبار این پروژه ها تاکید کرد.

⭕️نماینده عالی دولت در استان در ادامه دیدارهای خود در سازمان برنامه و بودجه کشور با دکتر فروزان مهر معاون مجلس و امور استان‌های سازمان دیدار و خواستار افزایش  اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان شد.

وی با بیان اينکه برنامه ریزی لازم و اقدامات موثر به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام استان انجام گرفته، گفت: در صورت افزایش اعتبارات این حوزه روند توسعه استان تسریع می یابد.

🔹دکتر حسن بهرام نیا و هیآت همراه همچنین با دکتر همتی رئیس امور استان‌ها و مناطق و دکتر دریایی لعل رئیس امور تلفیق و هماهنگی سازمان به منظور تسهیل در ارتباطات و تکمیل زیرساخت های استان  دیدار و رایزنی کرد.

🗓 |شنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است