استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

روند کاهشی کرونا نتیجه اعتماد به واکسیناسیون است/ تزریق دز سوم واکسن کرونا برای گروه های پرخطر ضروری است

روند کاهشی کرونا نتیجه اعتماد به واکسیناسیون است/ تزریق دز سوم واکسن کرونا برای گروه های پرخطر ضروری است

⚡️معاون استاندار ایلام:
روند کاهشی کرونا نتیجه اعتماد به واکسیناسیون است/ تزریق دز سوم واکسن کرونا برای گروه های پرخطر ضروری است/ نباید روند کاهشی کرونا منجر به عادی انگاری رعایت پروتکل ها شود/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی روز شنبه در نشست ستاد  استانی کرونا اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق دز سوم واکسن کرونا برای گروه های پرخطر، افراد دارای بیماری زمینه ای و کادر بهداشت و درمان اقدامات لازم را بعمل آورد.

وی روند کاهشی تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی های استان را نتیجه تزریق واکسیناسیون  و رعایت شیوه نامه های بهداشتی دانست و گفت: وضعیت آبی برخی شهرستان‌های استان نباید منجر به عادی انگاری در رعایت پروتکل ها شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام تزریق واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را همچنان ضروری دانست و از دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش خواست زمینه تسریع در پوشش واکسیناسیون عمومی و محله محور جمعیت دانش آموزی را فراهم آورند.

وی با قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت درمان و همه دست اندرکاران مقابله با کرونا گفت: با توجه به شیوع سویه جدید اومیکرون در برخی کشورهای همسایه ضرورت دارد مرز مهران کنترل و مراحل قرنطینه انجام گیرد.

الیاس فتاحی با اشاره به بازگشایی مدارس، تاکید کرد: طبق گزارش های رسیده تعدادی از مدارس استان از تجهیزات و تهویه مناسب برخوردار نیستند که لازم است این موضوع در اسرع وقت توسط آموزش و پرورش استان پیگیری و برطرف شود.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش همچنین برای حفظ سلامت دانش آموزان تمامی پروتکل های و دستورالعمل های که وزارت بهداشت در خصوص بازگشایی مدارس ابلاغ کرده را بصورت دقیق اجرا کند.

معاون سیاسی در ادامه با انتقاد از میزان تزریق واکسن کرونا دانش آموزان در برخی شهرستان ها، گفت: همه فرمانداران و اعضای ستاد کرونا شهرستان هایی که درصد تزریق واکسن دانش آموزان در آن کم است، تلاش کنند  میزان پوشش واکسن دانش آموزی افزایش یابد.

وی در پایان خواستاربرگزاری جلسه و اجرای دستورالعمل اجرایی طرح سامانه امید و انجام اقدامات لازم توسط دستگاهها در این زمینه شد.

🗓 |شنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است