استانداری ایلام

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:

برای تحقق اهداف دولت همه پای کار باشند و به استاندار جدید کمک کنند

برای تحقق اهداف دولت همه پای کار باشند و به استاندار جدید کمک کنند

⚡️نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام: 

برای تحقق اهداف دولت همه پای کار باشند و به استاندار جدید کمک کنند/ قشر دانشجو همواره در ادوار تاریخ مطالبه گر و تاثیر گذار بوده است/ از حسن اعتماد دولت به نخبگان استان و انتخاب وزیر آموزش و پرورش تشکر می کنم/استاندار ایلام رزومه درخشانی  در حوزه های مختلف دارد/

⭕️ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حجت‌الاسلام و المسلمین"الله‌نور کریمی‌تبار" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه نهضت دانشجویی به عنوان موتور پیش‌برنده در انقلاب ما از آغاز تاکنون تاثیرگذار بوده،  اظهار داشت: از جمله قشرهایی که از آغاز سال ۱۳۳۲ در برابر استکبار جهانی ایستادند دانشجویان  بودند.

🔹وی با اشاره به وقایع ۱۶ آذر و شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران گفت: این نهضت دانشجویی استمرار داشت و به آمریکا و حکومت طاغوت اعتراض داشتند و در انقلاب سفیدو سال های اوج انقلاب یکی از شاهکارهای آنها تصرف لانه جاسوسی بود که به عنوان انقلاب دوم از آن یاد شد و شاهکار بود.
🔹امام جمعه ایلام تصریح کرد: دانشجویان در طول دوران دفاع مقدس هم در نقش‌آفرینی دانشجویان سرنوشت ساز بوده است، مثل دانشجویانی که فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند همچون شهید زین‌الدین، همت و متوسلیان و دقایقی که با سن کم فرماندهی خوبی داشتند.
🔹نماینده ولی فقیه همچنین به نقش دانشجویان از محافظت آن‌ها از حرم حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت:دانشجویان در دفاع از امنیت و سلامت جامعه نیز شهدایی را تقدیم کرده‌اند.
🔹وی گفت: قشر دانشجو، قشری وابسته نیست، هیچ ملاحضه ای ندارد، ترسی برای از دست دادن پست یا مالش را ندارد و این موجب شده که همواره مطالبه گر باشد که این دو خواسته هایی هستند که دانشجویان باید در تحقق آن تلاش کنند.
🔹دکتر کریمی تبار با اشاره به اینکه اگر آرمان‌خواهی و مطالبه گری را داشته باشند می‌توانند جریان‌ساز باشند، گفت: به مناسبت همین روز انتظار داریم دانشجویان عزیز ما آرمان گرایی و مطالبه‌گرایی را در منظومه انقلاب اسلامی قرار دهند و اهتمام ویژه‌ایی به پیشرفت علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
🔹نماینده ولی‌فقیه در استان گفت:در آرمان‌گرایی باید واقع‌گرایانه برخورد کنند که ما ظرفیت و نیروهای توانمند مورد نیاز را داریم که باید به آن‌ها بها داده شود و گره کور مشکلات را می‌توانند حل کنند.
🔹وی تصریح کرد: انتظار می‌رود نهضت دانشجویی ارزش گرا و ادامه دهنده راه شهدا باشد و بینش سیاسی به‌روزی داشته باشند و همچنین علم خود را نیز باید به‌روز کنند تا پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند مسائل جامعه را حل کنند.
🔹حجت الاسلام کریمی‌تبار ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم به خواسته و مشکلات دانشجویان رسیدگی شود.
🔹نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تبریک رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: این انتخاب نشان دهنده این است استان دارای افراد توانمندی است.
🔹حجت الاسلام کریمی‌تبار مسئولیت وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی دشوار دانست و گفت: باید بتوانند با نفوذی‌هایی که در آموزش و پرورش وجود دارند برخورد کنند همچنین باید بتوانند سند تحول را محقق و مطالبات فرهنگیان را تامین کنند که این کار بسیار سخت است و مرد میدان می‌خواهد.لذا از خدا می‌خواهیم به این برادر عزیز و همکارانش توفیق خدمت‌گزاری عطا کند.
🔹امام جمعه ایلام انتصاب استاندار را سرنوشت ساز دانست و ضمن تبریک به دکترحسن بهرام نیا  تصریح کرد: این برادر سابقه رزمندگی  و از کسانی است که در مرز ما جانفشانی کرده و همرزم شهدا است و در ادامه این مسیر مسولیت استان را برعهده گرفته است و روزمه ایشان نیز قابل قبول است.
🔹وی ادامه داد: یکی از نکاتی که بارها به وزیر کشور عرض کردم کسی باید سکاندار استانداری باشد که سابقه کار در وزارت کشور را داشته باشد و همچنین نیروی وزارت نفت و نماینده مجلس بوده و این پیشینه قابل اعتماد است و همچنین با استان و مردم آن نیز آشنا هستند.
🔹کریمی تبار گفت: بحث انتخاب تمام شد و مسولین صلاح دانستند و یک شخص را انتخاب کردند پس الان نیز دیگر وقت همکاری است، اصحاب رسانه هم کمک کنند و امیدواریم مدیریت جدید استان با شایسته سالاری و رعایت عدالت زمینه‌ی توسعه بیشتر استان را فراهم کنند. 

🗓 |جمعه ۱۲  آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است