استانداری ایلام

روابط عمومی استاندار ایلام

استاندار جدید ایلام را بهتر بشناسیم

استاندار جدید ایلام را بهتر بشناسیم

💥استاندار جدید ایلام را بهتر بشناسیم

🔹 دکتر حسن بهرام‌نیا در جلسه امروز (یکشنبه 30 آبان 1400) هیأت دولت به عنوان بیست و دومین استاندار ایلام رأی اعتماد گرفت و جایگزین دکتر محمد نوذری شد.

⭕️حسن بهرام‌نیا کیست؟

🔹وی متولد ۵ فروردین سال ۱۳۴۳در شهرستان نهاوند و دارای مهندسی عمران و دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری است که در دوره پیشین (دهم) مجلس توانست به عنوان نماینده مردم این شهرستان راهی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی شود.

🔹"بهرام‌نیا" روز پنج شنبه دوم آذر 91 معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ایلام را از شیخ صحبت الله رحمانی تحویل گرفت و پس از یک سال و 9 روز فعالیت، این مسئولیت را صبح سه شنبه یازدهم آذر 92 به "حسین کلانتری" سپرد و با بدرقه ی او ایلام را ترک کرد.

🔹وی در جریان رقابت های انتخاباتی مجلس دهم با کسب ۳۱٬۱۳۲ رای از مجموع ۹۰٬۴۳۲ رای معادل ۳۴٫۴۳ درصد از آرا توانست از حوزه انتخابیه نهاوند به مجلس راه پیدا کند.

🔹بهرام نیا در سال ۱۳۶۷ به استخدام شرکت ملی نفت درآمد و حدود هشت سال در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان ناظر در واحدهای راه و ساختمان مشغول فعالیت بود، سپس ریاست دفترفنی فرمانداری و جهاد سازندگی شهرستان نهاوند و پس از آن مسئولیت مرکز گسترش خدمات تولیدی و عمرانی و گروه نوسازی مدارس این شهرستان را بر عهده گرفت؛ وی در سال ۱۳۷۴ رئیس اداره گاز شهرستان نهاوند شد که حدود ۱۰ تا ۱۱ سال به طول انجامید. سپس سرپرست مهندسی و ساختمان طرح‌های شرکت ملی نفت شد؛ او به عنوان موسس و رئیس سازمان نظام مهندسی شهرستان نهاوند فعالیت هایی را در زمینه توسعه شهری و شهرسازی انجام داد و در ادامه 5 سال فرماندار شهرستان تویسرکان بود و بلافاصله کاندیدای انتخابات مجلس نهم شد اما او نیز همانند محمود عباس زاده مشکینی (استاندار پیشین ایلام) نتوانست وارد مجلس نهم شود؛ او پس از ناکامی در انتخابات آن دوره مجلس مدت کوتاهی  مدیرکلی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان را بر عهده داشت تا اینکه در سال 91 به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام انتخاب شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است