استانداری ایلام

پیگیری های مردمی استاندار ایلام در وقت اضافه

استاندار ایلام در دیدار با معاون اول رئیس جمهور مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را پیگیری کرد

استاندار ایلام در دیدار با معاون اول رئیس جمهور مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را پیگیری کرد

‍ ⚡️پیگیری های مردمی استاندار ایلام در وقت اضافه

استاندار ایلام در دیدار با معاون اول رئیس جمهور مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را پیگیری کرد

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ دکتر محمد نوذری با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که وزیران نیرو و جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند ضمن ارائه گزارشی از روند مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور خواستار تسهیل در تخصیص اعتبارات شد و گفت: یکی از مصوبات مهم سفر ریاست محترم جمهوری به استان اتمام طرح مهم سامانه گرمسیری است که در این راستا نیازمند مساعدت ویژه دولت محترم هستیم.

وی بهره برداری از سامانه گرمسیری را موجب تحول در صنعت کشاورزی استان عنوان کرد و گفت: بر طبق مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری این طرح می بایست ظرف یک سال آینده به بهره برداری برسد و برای انجام این مهم نیازمند تسهیلات لازم از طریق مقتضی هستیم.

در ادامه این دیدار دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور ضمن تشکر از پیگیری های دکتر محمد نوذری برای پیگیری مسائل مطرح شده قول مساعد داد.

⭕️دکتر نوذری در حاشیه این دیدار با آرزوی موفقیت برای دکتر بهرام نیا در مسیر پیش رو، حسن انتخاب ایشان را تبریک گفت و بیان کرد: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خادم ملت هستیم و تا آخرین لحظات حضور در پست های مدیریتی باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی ابراز داشت: طبق برنامه ریزی قبلی و در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور علاوه بر این نشست عصر امروز، بودجه ۱۴۰۱ استان در دیدار با دکتر میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری خواهد شد.

⭕️ دیروز هیئت دولت به دکتر حسن بهرام نیا بعنوان استاندار ایلام رای اعتماد داد.
روابط عمومی استانداری ایلام ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به دکتر محمد نوذری، برای آقای دکتر حسن بهرام نیا در کسوت استانداری ایلام آرزوی توفیق و سربلندی را دارد.

🗓 |دو شنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است