استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

رفع محدودیت ها نباید منجر به عادی انگاری پروتکل ها شود/مدیریت مسائل روانی جامعه و ایجاد نشاط در دوران پسا کرونا در برنامه ریزی ها لحاظ گردد/اولویت تزریق نوبت سوم واکسن کرونا با گروه های پرخطر است

رفع محدودیت ها نباید منجر به عادی انگاری پروتکل ها شود/مدیریت مسائل روانی جامعه و ایجاد نشاط در دوران پسا کرونا در برنامه ریزی ها لحاظ گردد/اولویت تزریق نوبت سوم واکسن کرونا با گروه های پرخطر است

⚡️معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

رفع محدودیت ها نباید منجر به عادی انگاری پروتکل ها شود/مدیریت مسائل روانی جامعه و ایجاد نشاط در دوران پسا کرونا در برنامه ریزی ها لحاظ گردد/اولویت تزریق نوبت سوم واکسن کرونا با گروه های پرخطر است /

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام الیاس فتاحی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی کرونا، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت کنگره ۳ هزار شهید استان، اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف هستند نسبت به آموزش و اطلاع رسانی در خصوص خطرات کرونا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی گزارش اجرایی اقدامات پیشگیری و مقابله با کرونا را به دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال، تا این مشکلات در ستاد استانی مطرح و پیگیری شود

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همچنان زیر ۵۰ درصد است که این عدد می‌تواند به خیزش مجدد بیماری کرونا در استان ایلام منجر شود.

فتاحی ادامه داد: با توجه به بازگشایی مقطع متوسطه دوم از ۲ هفته قبل و بازگشایی آموزش متوسطه اول از این هفته، ضروری است دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس نظارت و کنترل بیشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: موضوع واکسیناسیون و تزریق واکسن کرونا به عنوان مهم ترین عامل برای پیشگیری و مقابله با کرونا، باید در دستور کار جدی فرمانداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان  شهرستان ها باشد و در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از همه ظرفیت و امکانات خود برای واکسیناسیون عمومی استفاده کنند.

وی گفت: کرونا آسیب های اجتماعی و روحی فراوانی را به مردم وارد کرد و سبک زندگی مردم را تا حدود زیادی تغییر داد.

فتاحی افزود: در دوران پسا کرونا باید تحرک فیزیکی و ورزش به صورت جدی مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد چرا که ورزش هم به سلامت جسم و هم به سلامت روح کمک می کند.

وی تاکید کرد: کارشناسان حوزه علوم اجتماعی و روانشناسان باید با شناسایی مشکلات و آسیب های ناشی از این بیماری کرونا نظیر کاهش ارتباطات اجتماعی، انزوا، ترس از ابتلا به این بیماری،  نسبت به ترمیم آسیب ها به سرعت اقدام کنند.

معاون استاندار ایلام با بیان اينکه مدیریت مسائل روانی جامعه و ایجاد نشاط در دوران پسا کرونا در برنامه ریزی ها لحاظ گردد، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها برنامه ریزی لازم و اقدامات اجتماعی موثری را در راستای ایجاد نشاط در دوران پسا کرونا  با توسعه خدمات مشاوره ای به  خانواده ها  و اقشار آسیب‌پذیر را در دستور کار قرار دهند.

فتاحی تاکید کرد: آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها نباید منجر به عادی انگاری در رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی شود.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام افزود: اولویت تزریق نوبت سوم واکسن کرونا با گروه های پرخطر، افراد بالای ۶۰ سال و افراد دارای بیماری زمینه ای است.

فتاحی تاکید کرد: اگر چنانچه اطلاع رسانی اثرات واکسن کرونا در دستور کار قرار گیرد می تواند به ترغیب و تشویق  مردم برای تزریق واکسن کمک کند و در نهایت شاهد افزایش درصد واکسیناسیون عمومی باشیم.

وی با  قدرانی از تمامی دست اندرکاران  طرح شهید سلیمانی در استان ایلام گفت: این طرح با همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی از جمله فرمانداران،  مجموعه شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها بسیج، هلال احمر و سایر دستگاه های خدمت رسان در مقابله با کرونا و کاهش شیوع بیماری بسیار موثر بود.

🗓 |یکشنبه ۳۰  آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است