استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار:

اقدام ملی مسکن نیازمند کار جمعی است/ همکاری همه دستگاهها و تامین زیرساخت های اولیه در اقدام ملی مسکن ضرورت دارد/

اقدام ملی مسکن نیازمند کار جمعی است/ همکاری همه دستگاهها و تامین زیرساخت های اولیه در اقدام ملی مسکن ضرورت دارد/

⚡️معاون عمرانی استاندار:

اقدام ملی مسکن نیازمند کار جمعی است/ همکاری همه دستگاهها و تامین زیرساخت های اولیه در اقدام ملی مسکن ضرورت دارد/

⚡️معاون بنیاد مسکن کشور:

بنیاد مسکن سالانه ۴٠٠ هزار واحد در قالب جهش تولید احداث می کند

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام احمد کرمی روز سه شنبه در جلسه اقدام ملی مسکن استان ایلام که باحضور حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن کشور برگزار گردید، با تاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی در طرح اقدام ملی مسکن خواستار رفع مشکلات احتمالی در اجرا و تامین زیرساخت های اولیه این طرح شد.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ضرورت دارد برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا موانع و مشکلات احتمالی شناسایی و رفع گردند، خواستار بهره گیری از تمام ظرفیت دستگاههای متولی و شتاب بیشتر در روند احداث واحدهای مسکن‌ملی شد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه نباید مشکلات حوزه مسکن مهر دوباره تکرار شوند، خواستار نظارت بیشتر بر این طرح شد و از شهرداری های استان خواست با تسریع در صدور پروانه واحدهای مسکن‌ملی، زمینه تسریع در این طرح را فراهم آورد.

مهندس احمد کرمی با تاکید بر رعایت مقررات ملی ساختمان و کیفیت واحدها، گفت: از این به بعد باید دغدغه اصلی راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و سایر  دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد تا در موعود مقرر ساخت این واحدها به اتمام برسد.

⭕️بنیاد مسکن سالانه ۴٠٠ هزار واحد در قالب جهش تولید احداث می کند

 معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این نشست گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته سالانه ۴٠٠ هزار واحد مسکونی در قالب جهش تولید توسط این بنیاد در کشور احداث می شود.
حمیدرضا سهرابی بیان کرد: سالانه در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن یک میلیون واحد در کشور احداث می شود که سهم بنیاد مسکن از این تعداد ۴٠٠ هزار است.
وی افزود: از این تعداد (۴٠٠ هزار واحد) ۲٠٠ هزار در حوزه روستایی و ۲٠٠ هزار نیز در حوزه شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث می شود.
معاون بنیاد مسکن کشور ادامه داد: پرداخت تسهیلات ۳۵٠ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲٠ ساله در مراکز استان ها برای تحقق این امر پیش بینی شده است.
سهرابی بیان داشت: همچنین معافیت و تخفیف هایی برای صدور پروانه در نظر گرفته شده که امیدوارم با اجرای این قانون بخش قابل توجهی از نیاز مسکن مرتفع شود.
وی ادامه داد: در استان ایلام عملیات احداث ۶۳۰ مسکن ملی توسط بنیاد مسکن آغاز و در مرحله صدور پروانه قرار دارد که امیدواریم طی ۲٠ ماه آینده بخش عمده ی از این پروژه انجام و تا سه سال آینده تحویل متقاضیان داده شود.
معاون بنیاد مسکن کشور تاکید کرد: ایلام در بحث بازسازی منازل آسیب‌دیده از بلایای طبیعی از قبیل( سیل، زلزله و غیره) جز استان های پیشتاز در ساخت و ساز است.
وی اضافه کرد: قانون جهش تولید مسکن قانونی همه جانبه و کامل است و برای اجرا به دستگاه های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است

 🗓 | سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است