استانداری ایلام

خبر خوش استاندار ایلام در دیدار با وزیر نفت:

آغاز عملیات اجرایی یک پروژه مهم در استان ایلام به زودی ...

آغاز عملیات اجرایی یک پروژه مهم در استان ایلام به زودی ...

⭕️ آغاز عملیات اجرایی یک پروژه مهم در استان ایلام به زودی ...
خبر خوش استاندار ایلام در دیدار با وزیر نفت:
✔️ مجوز بهره برداری از میدان نفتی چنگوله صادر شد/اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان به حوزه مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در استان

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری در ادامه پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی استان در مرکز با مهندس اوجی وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد و پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی به ویژه مصوبات سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه به استان شد.

دکتر نوذری در حاشیه این دیدار که با حضور هر سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و معاون امور اقتصادی استاندار برگزار شد گفت: یکی از مصوبات و وعده های مهم در سفر رئیس جمهور به استان بهره برداری و توسعه میادین مهم نفتی استان بود که در این راستا میدان نفتی چنگوله با توجه به اینکه یک میدان مشترک با کشور عراق است از اهمیت خاصی برای استان و کشور برخوردار است.

وی در ادامه از صادر شدن مجوز بهره برداری از میدان نفتی چنگوله خبر داد و گفت: پس از پیگیری های فراوان سرانجام امروز طرح توسعه میدان نفتی چنگوله با پیش‌بینی استخراج روزانه ۱۵ هزار بشکه نفت‌خام در وزارت نفت تصویب و سرمایه گذاری جدید برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های نفت و گاز استان ایلام آغاز شد.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که انشاالله به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم آغاز خواهد شد، اضافه کرد: اختصاص ۴.۵ میلیارد دلار به اجرای طرح های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری علاوه بر اینکه توسعه استان و برون رفت از محرومیت را نشانه می رود نیک نگاهی به رفع مشکل بیکاری در استان نیز دارد.

وی در ادامه از توجه وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی در استان در دیدار با وزیر نفت گفت و تصریح نمود: در این دیدار توافق شد که بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان این وزارتخانه در حوزه مسئولیت های اجتماعی استان سرمایه گذاری کند.

دکتر نوذری در پایان با عنوان این مطلب که برنامه‌ریزی لازم برای افزایش تولید نفت و گاز در استان انجام شده است گفت: استان ایلام از بعد منابع نفتی در رتبه سوم گازی و گاز در رتبه دوم  کشوری قرار دارد.

وی افزود: هم‌اکنون روزانه ۲۱۰ هزار بشکه نفت و بیش از ۶ میلیون مترمکعب گاز در این استان تولید می‌شود که امیدواریم با توسعه میدان‌های نفتی، تولید روزانه نفت خام در استان حدود ۱۱۰ هزار بشکه افزایش یابد و به بیش از ۳۰۰ هزار بشکه در روز برسد.

🗓 | سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است