استانداری ایلام

استاندار ایلام

بیش از۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سفر رییس جمهوری به ایلام مصوب شد

بیش از۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سفر رییس جمهوری به ایلام مصوب شد

⚡️استاندار ایلام:

بیش از۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سفر رییس جمهوری به ایلام مصوب شد

🔸ایلام - ایرنا - استاندار ایلام از تصویب ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سفر رییس جمهوری به این استان خبر داد و گفت: علاوه بر این رقم، ۲۰ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بصورت ریالی و ۴.۵ میلیارد دلار بصورت اعتبارات ارزی نیز به ایلام تصویب شد.

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام محمد نوذری روز سه شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در خصوص رهاورد سفر رییس جمهوری به ایلام اظهار داشت: طی سفر اخیر رییس جمهوری به ایلام ۲۵۷ طرح زیرساختی، کشاورزی و نفت و گاز مصوب شد.
وی افزود: پس از آغاز به کار دولت سیزدهم یکی از مهم ترین برنامه های آن سفر استانی رییس جمهوری بود و نکته حائز اهمیت در این سفرها چینش و ترتیب بندی سفرها بود که اولویت سفر به مناطق محروم نسبت به سایر مناطق کاملا محسوس بود.
استاندار ایلام ادامه داد: هدف رییس جمهوری در این سفرها دیدار چهره به چهره با مردم مناطق محروم و بازدید از طرح های زیرساختی مهم و اثرگذار هر استان و تخصیص اعتبارات مورد نیاز طبق زمانبندی مشخص برای تکمیل این طرح ها بود.
نوذری بیان کرد: رییس دولت سیزدهم تاکنون به استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و اردبیل سفر کرده است و برای هر استان اعتباراتی را برای تکمیل طرح های نیمه کاره اختصاص داده است.
وی تاکید کرد: به برکت سفر رییس جمهوری به ایلام شاهد اختصاص اعتبارات کم نظیر برای شروع بکار پروژه‌های کلان و تکمیل برخی طرح ملی در این استان بودیم که این مهم نشانگر عزم جدی دولت سیزدهم برای برون رفت ایلام از محرومیت و قرار گرفتن در ریل توسعه است.
مصوبات سفر رییس جمهوری ایلام را محرومیت خارج می کند 
استاندار ایلام با اشاره به سفری رییس جمهوری به ایلام گفت: این سفر در گام نخست با بررسی های دقیق و کارشناسی شده برای شناسایی مسائل و مشکلات، با همکاری نخبگان، کارشناسان، متخصصان حوزه های مختلف، نمایندگان، مردم و مسوولان استان با هدف توسعه، ایجاد اشتغال، رفع نیازها و زدودن چهره محرومیت از استان انجام شد.
نوذری اضافه کرد: گام دوم این سفر شامل مقدمات اجرای این سفر بود که توسط که توسط مسوولان استان مدیریت شد.
وی تصریح کرد: ۱۰ روز قبل از انجام سفر نشست های متعددی با همراهی مدیران کل استان در مرکز در حوزه های مربوطه با مقامات ارشد کشور برگزار شد که ماحصل این نشست ها تصویب اعتباراتی با حضور معاون اول رییس جمهور حول چهار محور نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، مرز و اربعین و گردشگری بود. 
استاندار ایلام یادآور شد: سرانجام در گام سوم و در یک برنامه ریزی درست و هدفمند ۲ مهرماه چهارمین سفر استانی رئیس جمهور در هفته دفاع مقدس به استان ایلام در حالی انجام شد که این دیار بعنوان پایتخت خادمین اربعین حسینی (ع) در تدارک میزبانی باشکوه بازگشت زوار کشور از مراسم اربعین بود. 
وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش هم جانبه مسوولان استان در آینده بسیار نزدیک شاهد اجرایی شدن این مصوبات و اثرات کمی و کیفی آن در توسعه استان ایلام هستیم.
به گزارش ایرنا، رییس‌جمهوری صبح روز جمعه دوم مهرماه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در سفری یکروزه وارد استان ایلام شد.

🗓 |سه شنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است