استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

توسعه واکسیناسیون نیازمند اهتمام همگانی است/ آمار روزانه مبتلایان کرونا در ایلام نگران کننده است/فرماندارانی که بیشترین میزان واکسیناسیون را داشته باشند تشویق می شوند

توسعه واکسیناسیون نیازمند اهتمام همگانی است/ آمار روزانه مبتلایان کرونا در ایلام نگران کننده است/فرماندارانی که بیشترین میزان واکسیناسیون را داشته باشند تشویق می شوند

⚡️معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

توسعه واکسیناسیون نیازمند اهتمام همگانی است/ آمار روزانه مبتلایان کرونا در ایلام نگران کننده است/فرماندارانی که بیشترین میزان واکسیناسیون را داشته باشند تشویق می شوند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: میزان مبتلایان، بستری ها و فوتی های استان همچنان بالا و نگران کننده است، انتظار داریم با همکاری همه و افزایش پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکلها این آمار سیر نزولی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه  اقدامات خوبی در بحث رعایت پروتکلها انجام شده و ایلام به تازگی از پیک پنجم خارج شده، ابراز داشت: نباید با ساده انگاری و عدم رعایت پروتکلها موجبات شروع پیک ششم در استان فراهم آید.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار از فرمانداران خواست با استفاده از ظرفیت رسانه ها، صدا و سیما و معتمدین، زمینه توسعه واکسیناسیون در شهرستان‌ها را فراهم آورند.

وی گفت: فرماندارانی که عملکرد مطلوبی در زمینه واکسیناسیون داشته باشند تشویق می شوند.
الیاس فتاحی با بیان اینکه از ابتدای آبان از ورود کارمندانی که کارت واکسیناسیون نداشته باشند ممانعت بعمل می اید، تاکید کرد: کارمندانی که کارت واکسیناسیون ارایه ننمایند غیبت غیر موجه لحاظ شده و رفاهیات و اضافه کار آنان نیز قطع می گردد.

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان گفت: آموزش و‌پرورش پیگیر  واکسینه کردن افراد ۱۲ تا ۱۸ سال باشد، انتظار داریم بر اساس مصوبات جلسات قبل اقدامات لازم برای پوشش ۱۰۰ درصدی انجام گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر اینکه در صورت رعایت پروتکلها در ادارات با مدیران برخورد می شود، گفت: باید بررسی دقیقی در خصوص رعایت پروتکلها و همچنین واکسیناسیون انجام گیرد و مدیرانی که عملکرد ضعیفی دارند و کم کار هستند، باید پاسخگو باشند.

وی در پایان از مردم خواست با رعایت پروتکلها، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، و نیز پرهیز از حضور در تجمعات و تزریق واکسن با مسئولان بهداشتی همکاری کنند.

🗓 | چهار شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است