استانداری ایلام

‍ معاون اقتصادی استاندار :

با سفر رئیس جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حمایت از تولید و رفع احتیاجات مردم ایجاد شد/بانک‌ها موظف به رفع مشکلات مردم هستند

با سفر رئیس جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حمایت از تولید و رفع احتیاجات مردم ایجاد شد/بانک‌ها موظف به رفع مشکلات مردم هستند

⚡️معاون اقتصادی استاندار:

 با سفر رئیس جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حمایت از تولید و رفع احتیاجات مردم ایجاد شد/بانک‌ها موظف به رفع مشکلات مردم هستند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد روز سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور یک خط اعتباری ویژه به استان اختصاص داده شد که در تلاشیم با پیگیری مستمر مشکل منابع بانک ها را مرتفع نماییم، اظهار داشت: با اختصاص این خط اعتباری و حمایت از تولید و رفع نیازهای مردم، بسیاری از مشکلات بانک ها مرتفع و مردم نیز می توانند تسهیلات مورد نظر را دریافت نمایند.

وی افزود: یکی از مشکلات کلی استان در بحث بانک ها عدم همخوانی منابع و مصارف است که بطور معمول مصارف بانک ها بیش از میزان منابع اختصاص یافته است.

جهانگیر رستمزاد با تاکید بر همکاری بانک های عامل با مردم، از مدیران بانک‌ها خواست  کارکنان خود را توجیه کنند رفتاری مناسب با ارباب رجوع داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم  به دلیل مشکلات اقتصادی، نیازمند حمایت و دریافت تسهیلات بانکی هستند گفت: بانکها موظفند خدمات مطلوبی را به مردم ارائه نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را قانونی و لازم الاجرا برشمرد و گفت: بانک ها و دستگاه های که برای رفع مشکل طرح ها مصوبات به آنها مرتبط است باید حتما مطابق قانون آن را اجرا کنند.

🗓 | سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است