استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار:

رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم، رعایت دستورالعمل ها و پرهیز از عادی انگاری ها

رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم، رعایت دستورالعمل ها و پرهیز از عادی انگاری ها

⚡️معاون اقتصادی استاندار:

رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم، رعایت دستورالعمل ها و پرهیز از عادی انگاری ها 
همکاری کنند/ کرونا در ایلام هنوز فروکش نکرده است/فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش زمینه واکسیناسیون دانش آموزان را فراهم اورند/ راه اندازی یک مرکز واکسیناسیون در بازار ایلام ضروری است/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی مبارز با کرونا  با بیان اينکه موج کرونا هنوز فروکش نکرده است، اظهار داشت: مهمترین کار امروز ما، برای مقابله با کرونا در راستای ایمن سازی جامعه، توسعه واکسیناسیون است.
وی با استمداد از رسانه ها برای آگاهی بخشی به مردم، خواستار رعایت دستورالعمل ها و پرهیز از عادی انگاری ها شد و ابراز امیدواری کرد: انشااله با همراهی مردم، کمک رسانه ها و تلاش مسئولین بتوانیم با افزایش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه ها بیماری را ریشه کن کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر واکسیناسیون اصناف و بازاریان، خواستار ایجاد مرکزی برای انجام واکسیناسیون در بازار شد و گفت:  با توجه به اعمال محدودیت های هوشمند و در راستای ترویج سلامت در جامعه ضرورت دارد اصناف و بازاریان که در بطن معادلات اجتماعی قرار دارند باید هرچه سریعتر واکسینه شوند.
وی با تاکید بر پیگیری جدی و دقیق مدیران و مسئولین مربوطه بیان کرد: هر چه قدر آمار واکسینه کردن مردم ، کارمندان، دانش آموزان و .. افزایش یابد، میزان ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا کاهش می یابد.

جهانگیر رستمزاد در ادامه از فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش در شهرستانها خواست واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده آنان را رصد و مدیریت کنند تا هرچه سریعتر با ایمن سازی جامعه فعالیت های آموزشی و ... از سر گرفته شود.
وی در خصوص دورکاری کارکنان نیز گفت: رییس جمهوری در نشست اخیر ستاد ملی کرونا خواستار حضور فعال کارمندان در دستگاه ها شد که بدون شک دور کاری ها بزودی لغو می شود.
معاون استاندار مردم نسبت به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا بی تفاوت نباشند و از ملاقات بیماران در بیمارستان ها و منزل پرهیز کنند  و از مواجهه با خطر دوری کنند.

🗓 | چهارشنبه ۲۱  مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است