استانداری ایلام

‍ معاون عمرانی استاندار

بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بطری آب در پایانه مرزی توزیع شده است

بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بطری آب در پایانه مرزی  توزیع شده است

⚡️بازدید معاون عمرانی و معاون سیاسی امنیتی استاندار از قرارگاه آب اربعین و خدمات در حال انجام در پایانه مرزی
⚡️احمد کرمی:
بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بطری آب در پایانه مرزی  توزیع شده است/
⚡️الیاس فتاحی:
خدمات در مرز مهران تا عبور آخرین زائر ادامه دارد/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  احمد کرمی روز شنبه در بازدید از قرارگاه آب در پایانه مرزی مهران با همراهی معاون سیاسی امنیتی انجام شد، گفت: با تدابیر اتخاذ شده و اهتمام دستگاه های آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان برای اربعین امسال سه میلیون بطری آب در انبارها پایانه دپو شده که ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بطری آن مصرف شد.
وی افزود: امسال با هماهنگی انجام شده و برگزاری نشست قرارگاه آب بطور مداوم، هیچ مشکلی برای تامین آب زائران اربعین در پایانه مرزی مهران وجود نداشت.
رییس قرارگاه اربعین مهران ادامه داد: همچنین با هماهنگی انجام شده ۲ تریلی یخچال دار در پایانه مرزی مهران مستقر است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: کلنگ زنی کارخانه یخ نیز طی ۲ هفته اخیر در پایانه انجام شد و این کارخانه برای ارائه خدمات دهی به زائران طی سال های آینده راه اندازی می شود.
کرمی در خصوص میزان زائران برگشتی به کشور از طریق مرز مهران نیز افزود: تاکنون بیش از ۵۰ هزار از زائران عتبات عالیات وارد کشور شده اند و پیش بینی می شود تا پایان امروز نیز حدود هفت هزار دیگر وارد از طریق پایانه مهران وارد کشور شوند.
رییس قرارگاه اربعین در پایان گفت: بیش از ۳۰۰ هزار بطری آب همچنان در پایانه مرزی مهران برای استفاده زائران عتبات عالیات موجود است.

⭕️خدمات در مرز مهران تا عبور آخرین زائر ادامه دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در حاشیه این بازدید با تقدیر از همه مسئولان و عوامل درگیر در مدیریت اربعین و مردم گفت: خدمات در مرز مهران تا عبور آخرین زائر ادامه دارد.
وی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در پایانه مرزی مهران، گفت: در ورود به کشور ایستگاه تب سنجی فعال بوده و کلیه زوار در بدو ورود مورد سنجش و از موارد مشکوک تست گرفته شده و مبتلایان رهگیری و کد های ملی آنان در اختیار تیم های درمانی و بهداشتی استان مقصد قرار می گیرد.
الیاس فتاحی با بیان اینکه خدمات حمل و نقل انجام و اتوبوس در پایانه مرزی به تعداد کافی وجود دارد، ابراز داشت: انتقال مسافر از پایانه مرزی بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است و موکب ها همچنان به فعالیت خود در راستای پذیرایی از زوار ادامه می دهند.

🗓 | شنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است